Slimproppen

LittleJ.

Elsker forumet
Er det ikke den som kan gå før vannet?
har så lite peiling på ting, føler meg jo helt lost :s
Om så, hvordan ser det liksom ut? er det fult av guffe ogsånn eller bare litt slim lissom??
kanskje teit spm, men er jo greit å vite om det skulle skje engang:)

Det er liksom en slim klump, hvit/blank... har bare merka den har gått da jeg gikk med nr 2, å det gikk over tre uker fra den gikk til fødselen starta...

Okei, da så! :)
Så det kan ta tid fra den går til vannet og fødsel er igang lissom? :-)

Det kan nok variere ja[:)]

Itillegg kan alt gå på en gang, men den kan også dele seg opp over en laang periode..

Her gikk alt sammen sist.. Var litt blod i også.. Mener fødselen startet en uke etter..

Ja, det kan ta lang tid, så den sier ingen ting om at fødsel er nær. Noen merker aldri at den går, mens andre ser den klart og tydelig. Hos noen går den rett før fødsel, og hos andre mange uker, kanskje flere måneder før fødsel. Dersom den går ganske tidlig, kan visst kroppen lage en ny også av og til. Husker ikke hvor lenge i før fødsel den gikk hos meg sist, men iallfall 2-3 uker.

Hos meg var den temmelig seig og fast. Nesten som en stor, skikkelig seig halvtørr busemann[:D][8D] Litt samme konsistens som det limet som brukes for å feste vareprøver o.l. i blader.

Min gikk da vannet gikk... Husker det som litt snørraktig,men noe blod i...Tror ikke man er i tvil når man først ser det[;)]

min gikk ca 1 uke før fødsel.. den var gul-blank... gikk over 3 dager.. ganske mye.. den var sinnsyk seig og måtte dra litt i den for å få alt ut (sorry ekkelt)

min gikk heller ikke før jeg var i aktiv fødsel... og da må jeg jeg innrømme at jeg aner ikke hvordan den så ut eller hvor mye det var, for jeg var i badekaret [;)]

Det jeg merket av den gikk ca 12 dager over tiden [8D]

Back
Topp