Slimproppen med blod i?

Har ikke oppdaget den enda, men er like spent hver gang jeg er på do:p

Har forstått at det er vanlig med litt blod sammen med slimet.

Har mistet litt. Så ut som en glassmanet bit :o

Ja den kan det gjerne være blod i:) litt sånne slintrer på en måte;)

Jeg tror den kom istad ja... Masse slim og blod! Men den kan jo gå flere uker og dager før det skjer noe som helst!! Men venter i spenning!! :)
Spennende :-) hvilken uke er du i? :-)

kan slimproppen gå litt å litt?
har flere ganger merket at når jeg får skikkelig nedpress/murringer kommer det en del utflod og noe som ligner slim..
sist det var like ubehagelig testet jeg +på blod.. men hadde da UVI - kan det være at den har kommet tilbake så det er derfor eller er det rett og slett modning? har hatt en del vondere kynnere enn vanlig de siste to dagene..
-hva tror dere?
(skal levere urinprøve på tirsdag tenkte jeg)

Google mucus plug ;-)

Ååh æsjæsjæsj! Det der gikk ikke godt med kvalmen min :p men mange av de ser jo ut som utflod, så er sikkert lett å gå glipp av!

Her kom min i to omganger, torsdag kom en stor klump med helt klar guffe, som en glassmanet nesten. Fredag kom den ordentlige litt større klumpen som var litt gulaktig og hadde spor av blod i seg. Beklager ekkle detaljer. Men det er ikke mange teng til at det er noe fødsel på gang her enda :-/ forige gang gikk det under 1 døgn fra proppen gikk til jeg fødte.

Min gikk ett par timer før vannet gikk.
Det så ut som en stor slimklump. Var ganske blank/hvit aktig. Var kanskje på str med et jordbær.

Min var lang! Og stor. Like før de skulle ta vannet var jeg på do og kjente noe veldig klissete da jeg tørket meg. Den var liksom dratt ut på papiret, blank med kanskje litt gult skjær i seg, og med blodslintrer inni... Nasty. ;)

Back
Topp