Slimproppen?? *litt ekle detaljer*

*MammaTonje*

Gift med forumet
Var på do isted, og da hadde jeg en ganske stor hvit slimklump som kom? Er det slimproppen? (så ikke noe til den sist).. Har grådig masse slim utflod nå også.. Og mens murringer[8|]

Og har det isåfall noe å si om den er gått??

dytter!

Mest sannsynlig er det den som er gått[:D]
Forrige gang gikk min 7 dager før jeg ble satt igang, så det er på en måte et tegn på at du er ett steg nærmere fødselen, men ikke noe sammenheng at det skjer fort[8D]

Jepp der gikk slimproppen din gitt!!! Eg e ganske sikker på at det er den. eg opplevde det på samme måte en hvit slimklump... Den kom 1 dag før fødseln min starta så lykke te[:D]

ORIGINAL: gira

Mest sannsynlig er det den som er gått[:D]
Forrige gang gikk min 7 dager før jeg ble satt igang, så det er på en måte et tegn på at du er ett steg nærmere fødselen, men ikke noe sammenheng at det skjer fort[8D]

Okei[:)] takk for svar[:D]

Høres ut som det kan være slimproppen ja..
Hos meg gikk den rett før jeg var på vei til sykehuset etter at vannet hadde gått..

Ta en tlf til føden å hør hva du skal gjøre [:)]

den gikk 14 dager før fødsel her

hehe blir det unge her snart eller[:D] *krysserfingrene*

er nok slimproppen ja...min gikk ca 4uker før fødselen startet,men jeg var så uheldig å produsere to så jm måtte ta den andre på sykehuset

Kjempe lykke til=)

dytt

Slimproppen min gikk 6 tima før han ble født... så det gikk fort... Hadde litt murringer før den gikk æ å... også øka det bare på etterpå...
Lykketil[:)]

ORIGINAL: charlotte88

dytt

Nei jeg føder ikke[:D] Jeg har vært nede en tur[;)]

masse lykke til [;)]

med nr 1 så gikk slimproppen da vannet gikk
med nr 2 så gikk den dagen før jeg fødte på natten

MIn gikk idag 4 dager over termin..... Håper bebis kommer snart[:)]

Merka ikke noe til men jeg....[8|]

Back
Topp