Slimproppen.. Litt ekkelt...

sjopp

Elsker forumet
Jeg var på do i går kveld.. Og da kom det en klump med helt gjennomsiktig slim.. Så ut som gele.. Jeg har aldri sett dette før.. Er det normalt at slimproppen kan gå, og komme tilbake så tidlig i et svangerskap?
Må si jeg ble litt skeptisk.... [&:]
Andre som har opplevd dette?....

Mest sannsynlig slimproppen ja[:D] om du ikke har vært plaga med utflod da...
den kan vel gå litt tidlig også ja... sjekke med jm eller lege kanskje[:)]

vet dessverre ikke, men kan dytte litt på tråden sånn at den holder seg på topp (kan jo være greit å ringe jordmoren din og høre kanskje - det kan hende de vil ha deg inn på kontroll for sikkerhets skyld?)

ORIGINAL: ToveMora31

Jeg har vært litt plaget med utflod. men ikke i nærheten av dette.. Har aldri sett det før.. Derfor jeg reagerte..
Men den skal vel ikke bare plutselig gå så tidlig? Har hørt at det kan danne seg en ny.. men tenk om det ikke gjør det?.. huff.. ble litt redd jeg nå [:(]

ORIGINAL: lenemor

vet dessverre ikke, men kan dytte litt på tråden sånn at den holder seg på topp (kan jo være greit å ringe jordmoren din og høre kanskje - det kan hende de vil ha deg inn på kontroll for sikkerhets skyld?)

Tusen takk :)
Føler ikke at jeg kan snakke med jordmor om dette.. Hun lager alt til bagateller.. Og jeg syns det er flaut å ringe føden.. Har måttet dra dit 2 ganger alt i svangerskapet, pga blødninger.. [:(]

ORIGINAL: *Venter på smulen*

ORIGINAL: ToveMora31

Jeg har vært litt plaget med utflod. men ikke i nærheten av dette.. Har aldri sett det før.. Derfor jeg reagerte..
Men den skal vel ikke bare plutselig gå så tidlig? Har hørt at det kan danne seg en ny.. men tenk om det ikke gjør det?.. huff.. ble litt redd jeg nå [:(]

Jeg svare litt fort jeg[&:] men om du er i tvil, ring jm og sjekk, ikke gå og vær bekymret[;)]

Jeg ville tatt en telefon enten til lege eller føden - det er mye bedre å få sjekket det enn å gå å engste seg. Men jeg har også hørt at det kan danne seg en ny slimpropp om det var den som kom. Men som sagt, snakk med legen om du er bekymret![:)]

ORIGINAL: Jomfru26

Jeg har trodd den har gått flere ganger....Nå har jeg mye utflod da...og om dette hoper seg opp så...ja....du kan jo tenke deg [8D]

men jeg ville nok sjekket med JM. Just in case [;)] 

Det var så rart.. For jeg skulle tørke meg.. og da var det akkurat som om det hang slim ut av tissen.. (ekle detaljer)
Derfor jeg reagerte.. og da jeg så på papiret så var det helt blankt.. og det var tykt.. akkurat som gele...

ORIGINAL: *Venter på smulen*

Jeg har trodd den har gått flere ganger....Nå har jeg mye utflod da...og om dette hoper seg opp så...ja....du kan jo tenke deg [8D]

men jeg ville nok sjekket med JM. Just in case [;)] 

Det var så rart.. For jeg skulle tørke meg.. og da var det akkurat som om det hang slim ut av tissen.. (ekle detaljer)
Derfor jeg reagerte.. og da jeg så på papiret så var det helt blankt.. og det var tykt.. akkurat som gele...
Jeg TROR du kan ta det helt med ro snuppa, for sånn er det hos meg også. [;)] Ikke noe digg akkurat...men om du er engestelig så ring føden om du ikke vil ta det med JM....jeg har også vært på føden 2 ganger alt pga blødninger og mistanke om fostervann, så vet åssen du føler det. Men...det er jo bedre å ringe en gang for mye da [;)]

Ja sant det.. Men jeg tror jeg ser det ann.. Jeg blør ikke eller har vondt...
Det er en helt grusom følelse.. Enda det var jo noe virkelig galt med meg da jeg blødde. Var litt av morkaka som hadde løsna.. Enda så føler jeg at det er ekkelt.. Ihvertfall da dem kjente meg igjen sist hehe
"å, er det deg". [&o]
Har jo vært masse der før denne graviditeten også..
Man vil helst ikke bli gjenkjent på en slik plass hehehe

Back
Topp