slimproppen har gått...

Arda`s-mamma

Gift med forumet
jepp slimproppen har gått ignår natt... lurer på om ting er i ferd m å skje ??? hva synes dere?

*dytter litt på denne jeg *[:D]

hva er deres erfaring: betyr det at fødsel er nærme når slimproppen har gått?

jordfar sa til mæ at slimproppen kan gå lenge før fødseln starte.. men d e jo et tegn på at livmorhalsen e mjuk å moden.. kanskje d skjer snart [:D][:D] nårti ska du på kontroll neste gang??

siden jeg har tegn til svangerskpasforgifting, har sykehuset hatt meg under tett kontroll med 2-3 dagers mellomrom, hvor blodtrykk og sparkeprøve pluss urinprøve tas.. jeg skal til sykehuset til torsdagen ,sist jeg var der igår, og da var alt stabil..

får håpe d skjer nå snart da [:D][:D]... e d din første unge?? kosn så slimproppen ut da?? æ har drømt at min har gådd 2 ganga så æ har liksom laga mæ et bilde i hode om kosn den ska se ut [:D][:D] ligne litt på ei vinkork[:D] hi hi

jeg vet ikke hva en slimpropp er jeg.. trodde det at man bare fikk slim fra skjeden.. eller er jeg helt på bærtur nå?? [&:]... jeg har hatt tørr skjede i noen måneder nå, men fra igår natt har jeg begynt å få litt mye slim...

ja det er min 1. unge.. etter 8års prøving.. [;)]

[:D] slimproppen e jo d som tette igjen livmorhalsen for at d ikke ska komme baseluska inn i livmora.. å den kommer ut når livmoråpninga e bynt å bli slapp å moden til å åpne sæ... trur æ.. ti hi [:D] e ikke nå expert.. e førstefødene sjøl her så.. har bare lest litt i bøker å sonn [:)][:)] i drømman mine har den litt blod i sæ å [:D][:D]

enn du oline.. e d første bebis på dæ å??

[:D]Ojojoj.. Masse lykke til!![:D]

ORIGINAL: hilly

jepp slimproppen har gått ignår natt... lurer på om ting er i ferd m å skje ??? hva synes dere?

Hei hei!! Håpe det va slimproppen som gikk, og i ditt tilfelle kan det jo umulig være lenge igjen da!!! Håpe håpe håpe!!!! Lykke til, hvis det skjer nåkka!!!![:D]

ORIGINAL: Oline

ORIGINAL: kjærsti

enn du oline.. e d første bebis på dæ å??

Første baby, ja! Så jeg sluker all informasjon rått... Tror på ALT folk sier til meg, og har ikke noe peiling, eller kritiske/reflekterende spørsmål[;)] Og begynner alle setninger med "jeg har hørt at...", "noen sier at..."

Hihihi, må le når jeg tenker på meg selv

Skikkelig lettlurt førstegangsfødende. [:)]

Du da, kjærsti?

ja æ kan trygt kalle mæ en SVAMP... sug til mæ ALT æ høre/les [:D][:D] glæde mæ veldig da til å bli mamma for første gang.. har veldig høye forventninge til alt da.. fødsel å bebisen.. æ vente nu ei jenta..
 enn du da??

krysser fingrene for deg.[:)]

Nå Hilly??? "Rasler" det i magen??? hehe!

Back
Topp