Slimproppen har gått

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Var hos jordmor på mandag og da fikk jeg bekreftet at hodet var festet, hun klarte faktisk ikke engang kjenne i hodet, hun kjente skuldrene [emoji85] fikk en ul når jeg var der pga regelmessige kynnere og livmorhalsen var da ennå lang så heldigvis hadde ikke kynnerne hatt noen virkning på livmorhalsen [emoji1317]
Men i går kveld så gikk plutselig slimproppen, og har siden da hatt veldig mye "mensensmerter", er ikke helt klar for lillebror enda, noen flere som har opplevd ar slimproppen har gått i uke 34?
 
Så spenndene!

Kanskje du skulle tatt en telefon til føden?

Jeg har selv ingen erfaring, men vil ønske deg masse lykke til :Heartred
 
Så spenndene!

Kanskje du skulle tatt en telefon til føden?

Jeg har selv ingen erfaring, men vil ønske deg masse lykke til :Heartred

Mensensmertene ble så ille til slutt at jeg ringte inn å spurte om jeg kunne komme inn på en kontroll, det var helt fullt for øyeblikket, men får mest sannsynlig komme inn i kveld på kontroll så får vi se [emoji4]
Og takk så mye [emoji1]
 
Mensensmertene ble så ille til slutt at jeg ringte inn å spurte om jeg kunne komme inn på en kontroll, det var helt fullt for øyeblikket, men får mest sannsynlig komme inn i kveld på kontroll så får vi se [emoji4]
Og takk så mye [emoji1]
Så bra at du skal inn i kveld da for å få sjekket :)
Du får slappe av så godt du kan.

Hold oss oppdatert på hvordan det går med deg og lille i magen :happy:
 
Oi oi, så spennende og skummelt! Masse lykke til :) Som oftest går jo slimproppen en stund før fødsel. Håper det er tilfelle for deg også :)
 
Så spennende [emoji170]
 
Oi, spennende!
Jeg har opplevd at vannet gikk i uke 34, men ingen slimpropp. Det kan vel gå litt tid mellom at slimproppen løsner og at fødselen starter, men det virker jo som om kroppen din pønsker på noe ;) Masse lykke til på kontroll!
 
Lykke til! Når slimproppen har gått hos meg ( da med litt blod også) fikk jeg rier bare timer etterpå og begge jentene ble født dagen etter :)
 
Så spennende da! Om ikke det betyr veldig snarlig fødsel betyr det i det minste at kroppen forbereder seg. Blir spennede å høre hva de sier på kontrollen på føden. Masse lykke til!
 
Tok 3 uker fra slimproppen min gikk før gutten min kom så det trenger nødvendigvis ikke bety noe ;) spennende uansett!
 
Mensensmertene ble så ille til slutt at jeg ringte inn å spurte om jeg kunne komme inn på en kontroll, det var helt fullt for øyeblikket, men får mest sannsynlig komme inn i kveld på kontroll så får vi se [emoji4]
Og takk så mye [emoji1]
Har du fått vært på kontroll?
Håper menssmertene har gitt seg litt.
 
Er på kontroll nå og har fått en real dose bricanyl for å prøve å stoppe kynnerne, har kynnere ca hvert 3-4 minutt så kroppen samarbeider ikke helt... mensensmertene står på for fullt og er såpass ille at jeg blir kvalm av de faktisk, og om ingenting er på gang og jeg må gå sånn frem til igangsettelsen 2 oktober så vet jeg faktisk ikke hvordan jeg skal holde ut [emoji21]
har ikke blitt undersøkt enda, da de vil vente å se om kynnerne gir seg først
 
Er på kontroll nå og har fått en real dose bricanyl for å prøve å stoppe kynnerne, har kynnere ca hvert 3-4 minutt så kroppen samarbeider ikke helt... mensensmertene står på for fullt og er såpass ille at jeg blir kvalm av de faktisk, og om ingenting er på gang og jeg må gå sånn frem til igangsettelsen 2 oktober så vet jeg faktisk ikke hvordan jeg skal holde ut [emoji21]
har ikke blitt undersøkt enda, da de vil vente å se om kynnerne gir seg først
Huff, det var ikke noe kjekt :-(

Godt at du har fått noe for det, så får vi håpe at det gir seg. Håper de undersøker deg før de eventuelt sender deg hjem.
Skjønner at 2 oktober blir veldig langt unna om du skal ha det slik.

Du får holde oss oppdatert på hvordan det går :Heartred
 
Er på kontroll nå og har fått en real dose bricanyl for å prøve å stoppe kynnerne, har kynnere ca hvert 3-4 minutt så kroppen samarbeider ikke helt... mensensmertene står på for fullt og er såpass ille at jeg blir kvalm av de faktisk, og om ingenting er på gang og jeg må gå sånn frem til igangsettelsen 2 oktober så vet jeg faktisk ikke hvordan jeg skal holde ut [emoji21]
har ikke blitt undersøkt enda, da de vil vente å se om kynnerne gir seg først

Huff, håper smertene avtar. Godt du er på sykehuset i hvert fall. Ønsker deg lykke til [emoji254]
 
Er på kontroll nå og har fått en real dose bricanyl for å prøve å stoppe kynnerne, har kynnere ca hvert 3-4 minutt så kroppen samarbeider ikke helt... mensensmertene står på for fullt og er såpass ille at jeg blir kvalm av de faktisk, og om ingenting er på gang og jeg må gå sånn frem til igangsettelsen 2 oktober så vet jeg faktisk ikke hvordan jeg skal holde ut [emoji21]
har ikke blitt undersøkt enda, da de vil vente å se om kynnerne gir seg først

Hvordan går det her? :)
De sender deg vel antakelig ikke hjem med regelmessige og tette kynnere, med mensensmerter?

Håper alt står bra til og at du får beholde lillebror inne en stund til!
 
Er på kontroll nå og har fått en real dose bricanyl for å prøve å stoppe kynnerne, har kynnere ca hvert 3-4 minutt så kroppen samarbeider ikke helt... mensensmertene står på for fullt og er såpass ille at jeg blir kvalm av de faktisk, og om ingenting er på gang og jeg må gå sånn frem til igangsettelsen 2 oktober så vet jeg faktisk ikke hvordan jeg skal holde ut [emoji21]
har ikke blitt undersøkt enda, da de vil vente å se om kynnerne gir seg først
Håper det står bra til med dere <3 Du får oppdatere når du får mulighet, vi tenker på deg :)
 
Jeg ble sendt hjem med regelmessige kynnere og beskjed om å Paracet som jeg gav beskjed om at ikke hjalp en døyt... oppgitt og lei meg for at de ikke engang ville undersøke meg så dro jeg hjem...
Kynnerne fortsatte gjennom hele dagen, før vannet gikk på kvelden og etter det gikk det hele veldig fort! Vi kom inn på sykehuset 23.30 og 00.50 er han født med sine 2380g [emoji170]
Vi ligger innlagt på neo da han trenger litt hjelp med pusten, lungene fungerer bra men han syntes det er litt tungt å puste for egen maskin bare...
 
Jeg ble sendt hjem med regelmessige kynnere og beskjed om å Paracet som jeg gav beskjed om at ikke hjalp en døyt... oppgitt og lei meg for at de ikke engang ville undersøke meg så dro jeg hjem...
Kynnerne fortsatte gjennom hele dagen, før vannet gikk på kvelden og etter det gikk det hele veldig fort! Vi kom inn på sykehuset 23.30 og 00.50 er han født med sine 2380g [emoji170]
Vi ligger innlagt på neo da han trenger litt hjelp med pusten, lungene fungerer bra men han syntes det er litt tungt å puste for egen maskin bare...
Gratulerer så mye med lillebror :D
 
Back
Topp