Uæææ! Nå er jeg spent nå!!! Lille mikro på 2400 g gleder seg til å komme ut tror jeg
Er 36 uker i morgen <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååh...Så spennende! 5 dager fra nå for deg fødte jeg sist gangUæææ! Nå er jeg spent nå!!! Lille mikro på 2400 g gleder seg til å komme ut tror jegEr 36 uker i morgen <3
Han var 2570 gram og 45 cmJeg kan ikke huske at slimproppen gikk med de to andre skjønner du <3 Så jeg ble litt perpleks i dag!![]()
Nå er jeg bare kjempespent! <3 Kan i teorien skje når som helst dette her nåJeg har skikkelig nedpress og synes hodet ligger laaaangt ned i bekkenet!
Hvor stor var ditt nurk da?
Han var 2570 gram og 45 cmså ikke kjempe stor... Nei kjenner mange som ikke har sett noe til den... men her var det ingen tvil vertfall når den kom, ja nå er februar jentene begynt og komme i gang her
blir spennende å se når din bestemmer seg for å komme !!
![]()
Han var innskrevet på nyfødt ja men han sov sammen på barsel med meg kunne velge og jeg ville selvfølgelig ha han sovende med megGIkk fint med lille gutt? Måtte dere på intensiven? Jeg er så spent veit du, da jeg fortsatt synes det er litt tidlig![]()
Min gikk litt før jul, men hva betyr egentlig det???![]()