Slimproppen har gått!!

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Uæææ! Nå er jeg spent nå!!! Lille mikro på 2400 g gleder seg til å komme ut tror jeg ;) Er 36 uker i morgen <3

Uæææ! Nå er jeg spent nå!!! Lille mikro på 2400 g gleder seg til å komme ut tror jeg ;) Er 36 uker i morgen <3
Ååååh...Så spennende! 5 dager fra nå for deg fødte jeg sist gang :D men slimproppen min gikk to ganger da en gang uke 35 også 2 - 3 dager før han kom :D

Last edited:
Jeg kan ikke huske at slimproppen gikk med de to andre skjønner du <3 Så jeg ble litt perpleks i dag! :P

Nå er jeg bare kjempespent! <3 Kan i teorien skje når som helst dette her nå :) Jeg har skikkelig nedpress og synes hodet ligger laaaangt ned i bekkenet!

Hvor stor var ditt nurk da?

Jeg kan ikke huske at slimproppen gikk med de to andre skjønner du <3 Så jeg ble litt perpleks i dag! :P

Nå er jeg bare kjempespent! <3 Kan i teorien skje når som helst dette her nå :) Jeg har skikkelig nedpress og synes hodet ligger laaaangt ned i bekkenet!

Hvor stor var ditt nurk da?
Han var 2570 gram og 45 cm ;) så ikke kjempe stor... Nei kjenner mange som ikke har sett noe til den... men her var det ingen tvil vertfall når den kom, ja nå er februar jentene begynt og komme i gang her :P blir spennende å se når din bestemmer seg for å komme !! ;)

Han var 2570 gram og 45 cm ;) så ikke kjempe stor... Nei kjenner mange som ikke har sett noe til den... men her var det ingen tvil vertfall når den kom, ja nå er februar jentene begynt og komme i gang her :p blir spennende å se når din bestemmer seg for å komme !! ;)

GIkk fint med lille gutt? Måtte dere på intensiven? Jeg er så spent veit du, da jeg fortsatt synes det er litt tidlig :)

GIkk fint med lille gutt? Måtte dere på intensiven? Jeg er så spent veit du, da jeg fortsatt synes det er litt tidlig :)
Han var innskrevet på nyfødt ja men han sov sammen på barsel med meg kunne velge og jeg ville selvfølgelig ha han sovende med meg :D men det var bare over natten eller 2 netter han va innskrevet tror jeg pga litt lavt blodsukkere så de kom og ga han 2ml mme på sprøyte hver tredje time ☺ også hadde han gulsott da så han trengte en lys behandling .. men 50% av alle nyfødte får jo gulsott så ellers ikke noe problemer ;)

Oi så spennende ♡ hos meg begge gangene var slimproppen første tegnet. Den gikk 1 og 2 timer før riene startet med begge jentene i uke 40+2 :) LYKKE TIL :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Min gikk litt før jul, men hva betyr egentlig det??? :)

Min gikk litt før jul, men hva betyr egentlig det??? :)

Slimproppen kan være tegn på at fødsel er nær ;) Men man kan fint danne ny også ;) Siden jeg har forkortet livmorhals, så ble jeg litt usikker på om det kanskje er på tide ;)

Back
Topp