Slimproppen har gått! Wee :)

medønskeomentil2015

Elsker forumet
Februarlykke 2015
For et koselig ord.. men slimproppen har i alle fall gått! Begynte med litt i går, og i stad var det ingen tvil. Formen har vært elendig i natt og i dag med mye kynnere og nedpress, så håper det skjer noe snart. Vet det kan ta sin tid, men håper allikevel :P Er 38+1 i dag og jeg er SÅ klar for å bli ferdig ;)

Så spennende :D

Ojojoj, nå begynner det å skje noe! Håper ikke du må vente lenge før fødselen startet :)

Spennende!
Min gikk rett før jul (tror jeg da), men ikke baby enda.. ;)

Ifølge det jeg har lest om slimpropp, så sier jordmødrene at fødselen vanligvis kommer 1-7 dager etter den har gått :) lykke til!
Min gikk 2 ganger .. Den kan bygge seg opp igjenn, den er jo til for å beskytte mot bakterier ;) andre ganga den gikk, kom han 2 dager etterpå :)

Jeg lever i det håpet om at går den i uke 34-35 så kanskje det dannes en ny og ting kan dra ut, men i uke 38 så håper jeg virkelig at 1-7 dager stemmer. Haha. Men det er sikkert ønsketenkning ;)

Jeg lever i det håpet om at går den i uke 34-35 så kanskje det dannes en ny og ting kan dra ut, men i uke 38 så håper jeg virkelig at 1-7 dager stemmer. Haha. Men det er sikkert ønsketenkning ;)
hehe ja var ikke meninga og ødlegge gleden.. første gang den gikk var uke 35 og andre ganga var 36+4 så kom han 36+6 ;) .. uansett så har du jo ikke lenge igjen ! :D å at slimproppen går er jo et tegn på at ting nærmeer seg !! ;)

hehe ja var ikke meninga og ødlegge gleden.. første gang den gikk var uke 35 og andre ganga var 36+4 så kom han 36+6 ;) .. uansett så har du jo ikke lenge igjen ! :D å at slimproppen går er jo et tegn på at ting nærmeer seg !! ;)
Haha, men nærmer seg gjør det vel uansett i uke 38 :P Jeg overanalyser alt om dagen, men det er vel naturlig, hehe.

Mye mensvondt i ryggen i dag! Men det kan jo også drive på lenge. Fader, skulle ønske jeg kunne se inn i framtida akkurat nå ;)

Sniker fra januar. Slimproppen min gikk litt hos jordmor forrige tirsdag, og så kom det litt og litt hver dag. Fredag våknet jeg av at jeg måtte på do, og da kom siste rest og med tydelig blodspor. Bare noen timer senere begynte riene og lillesøster kom etter bare 3, 5 t med rier. Hun kom dagen før termin :)

Sniker fra januar. Slimproppen min gikk litt hos jordmor forrige tirsdag, og så kom det litt og litt hver dag. Fredag våknet jeg av at jeg måtte på do, og da kom siste rest og med tydelig blodspor. Bare noen timer senere begynte riene og lillesøster kom etter bare 3, 5 t med rier. Hun kom dagen før termin :)
Ååå, gratulerer! Så stas! Håper det skjer noe her snart også, selv om det var roet seg ned litt. Men sykt mye nedpress, så det er kanskje et godt tegn. ;)

Back
Topp