Slimproppen.....har du mistet den ?

prins07prinsesse11

Elsker forumet
For en stund siden så lurte jeg på om slimproppen min hadde gått..Men det hadde den tydligvis ikke for i dag gikk den og dette kunne man ikke ta feil av.. Den var en klase med slim som spratt ut for å si det sånn...hehe..jeg skvatt til for jeg skjønte ikke helt hva som skjedde. Såjeg måtte ta bilde av den med mobilen for å vise min kjære..haha...

Anyway...leste litt på denne siden herhttp://mammanett.no/fodsel/slimproppen (jordmor som svarer) og hun sier at :
Vanlig at man føder 1-7 dager etter slimproppen gått.

Dere som har mistet slimproppen hvor lenge er det siden ???

Jeg har ikke mistet min og når jeg var gravid med Conan så gikk den ikke før jeg hadde fulle veer [:)]

Jeg merket aldri noe til slimproppen første gang jeg gikk gravid så jeg aner ikke hva tid den gikk[8D] Andre gangen gikk den og da fødte jeg ikke før nesten to uker etterpå[:)] Denne gangen har jeg heller ikke sett noe til den[8D] Så jeg blir ordentlig sur hvis det er et tegn på at jeg ikke er moden i det hele tatt[:)] Godt jeg skal til jordmor i morgen[:)]

Men når slimproppen går er det tegn på at man er ganske moden ???

Merket ikke noe til den sist og har ikke merket noe til den enda såååå....[8|]

ORIGINAL: prins07prinsesse11

Men når slimproppen går er det tegn på at man er ganske moden ???

Det må jo være det og evt et tegn på at du begynner å få åpning [;)]

sist graviditet merket jeg aldri at slimproppen gikk. Men denne gangen mistet jeg den på onsdag....desverre sitter jeg her hjemm like gravid som for en uke siden.

Har det ikke vært snakk om at det går an at slimproppen kan gå flere ganger da?[8D] Og at hvis den går litt tidligere i svangerskapet så blir det dannet ny slimpropp.

Hører mange snakker om denne berømte slimproppen... men jeg har ALDRI sett den[8|]

håper da virkelig den er vekk.....hihi.

Med Anders gikk den under fødsel, denne gang må den ha gått litt etter litt lang tid før fødsel tror jeg, uten at jeg merket noe

ORIGINAL: ***3godegull***

Hører mange snakker om denne berømte slimproppen... men jeg har ALDRI sett den[8|]

Ikke jeg heller[8|]

For dere som ikke har sett en slimpropp å ikke vet hva dere skal se etter og tør å se,så ta en titt på dette bilde [8D]

Den kan jo gå mange uker før, men nå er det jo ikke mange uker før du skal ha baby da![;)]

For dere som ikke har sett en slimpropp å ikke vet hva dere skal se etter og tør å se,så ta en titt på dette bilde [8D]

Vanlig at man føder 1-7 dager etter slimproppen gått.

sånn har jeg hatt i trusa hver dag, samme farge/mengde siden romjul, en dag var det blod i den (sist onsdag) og 1 nyttårsdag var det på strl med en plomme men helt gjennomsiktig blankt slim

jordmor sa at om slimet bled bodig og kom i en stor porsjon samtidig var fødsel innen 1-7 dager, hvis ikke var det kun tegn på modning...

lykke til[;)] alt er individuelt

Jeg har hatt et par sånne "Klumper" som du har på bildet,kanskje littepitt mindre, som har kommet i to omganger...men den har hatt en sånn tynn,"sterk" hvit "tråd" i....det ække noe som kan høres ut som slimproppen det?? [8|]

Trodde jeg mistet den noen uke før jeg fødte, men jeg tok nok feil, for dagen før fødselen så er jeg helt sikker på at det var den som gikk! [:)]

Det er slimproppen ja...Kom en hel dag hos meg sist. Tørket og tørket. Skikkelig glatt på papiret. Så ut som snørr!!  Fødselen startet dagen etter. Håper det samme skjer hos deg! [:)]

Min gikk 1,5 dager før vannet gikk ;) Fikk rier rett etter at vannet gikk, og 18 timer etterpå var Jenny ute.

Back
Topp