Når eg var på do isted, gikk slimproppen. Men rett før slimproppen gikk, kom det noe veske ut som ikke var slimproppen. Pleier det komme flytende veske med slimproppen, eller kan dette ha vert fostervann?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ta på et bind for å samle opp det som evt renner ut. Kommer det mer flytende, ha bindet på slik at føden kan teste om det er fostervann eller økt utflodsmengde![]()
Min gikk 16. Des, fortsatt like gravidMen bør eg ringe føden pga slimproppen gikk? Har ikke noe smerter eller antydninger til fødsel. Bare at slimproppen gikk :/

Lykke til! Så spennendeKom gaaaanske mye veske etterhvert, så her har vannet gåttsnart får vi endelig møte lille prinsen
![]()

Min gikk også ca kl 1400.Når eg var på do isted, gikk slimproppen. Men rett før slimproppen gikk, kom det noe veske ut som ikke var slimproppen. Pleier det komme flytende veske med slimproppen, eller kan dette ha vert fostervann?
Min gikk også ca kl 1400.
Er innlagt på føden og det er bestillt epidural.
Føder garantert idag 28 des. Jævlig vonde rier
Min gikk også ca kl 1400.
Er innlagt på føden og det er bestillt epidural.
Føder garantert idag 28 des. Jævlig vonde rier

Bra nå men var mye stress da lilleprinsessen ble født sier min mann. Hun ble født med navlestreng 2x stramt rundt halsen, men det gikk bra til slutt selv om prinsessen var 100% mørkeblå en periodeHvordan gikk det med deg? Ble epiduralen her å! Haglet på med jævla vonde rier, så da jordmor tilbød epidural var det et enkelt svarnå nytes dagen med lille prinsen
![]()
Bra nå men var mye stress da lilleprinsessen ble født sier min mann. Hun ble født med navlestreng 2x stramt rundt halsen, men det gikk bra til slutt selv om prinsessen var 100% mørkeblå en periode
gratulere så mye med den lille prinsessa!