Slimproppen gikk!!

LykkemammatilT

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Nå er jeg litt satt ut her jeg sitter. Kom hjem etter en tur på senteret isted og merket at det jeg tror er slimproppen kom ut! Har lenge gått med truseinnlegg pga utflod, så det var ikke så vanskelig å få øye på.
En tykk ekkel slimklump som var bittelitt grønnaktig. (Unnskyld ekle detaljer!!!)

Er i uke 36 nå og har de siste dagene følt veldig nedpress og veldig ubehag i bekkenet. Har hele tiden gått med en følelse om at noe ikke er helt som det har pleid å være. Og når dette skjedde idag følte jeg ting "stemte" litt liksom..

Hva sier dere? Kan det høres ut som slimproppen?

Etter deg jeg har lest ser den ut som en glassmanet evt med litt blodspor i.

Etter deg jeg har lest ser den ut som en glassmanet evt med litt blodspor i.

Det var det det så ut som. Men uten blod. Har lest at det også er helt vanlig. Den kan visst vært helt blank, litt grønnaktig, lyserosa eller blank med spor av blod.
Ikke lett å vite helt sikkert selvfølgelig, men har aldri sett en slik slimklump tidligere i svangerskapet. :/

Det er nok sikkert den. Den kan gå dager eller flere uker før termin. Ta det opp med jm på neste kontroll. Spennende

Kan høres sånn ut ja:) Spennende tid nå damer og spesielt for dere som er førstegangs:) Trodde seriøst noe var på gang i natt jeg da jeg var 4 ganger på do innen en time( de to jeg har begynte det sånn med og lakk fostervann helt til rier)og enda vondere kynnere enn før, men ikke noe enda, håper h*n holder seg inne lenger da jeg har to til her hjemme;) 35+6 i dag

Søk opp "mucus plug" på Google, da ser du hvordan den kan se ut. Ikke for delikate sjeler though.. ;)

Kan høres sånn ut ja:) Spennende tid nå damer og spesielt for dere som er førstegangs:) Trodde seriøst noe var på gang i natt jeg da jeg var 4 ganger på do innen en time( de to jeg har begynte det sånn med og lakk fostervann helt til rier)og enda vondere kynnere enn før, men ikke noe enda, håper h*n holder seg inne lenger da jeg har to til her hjemme;) 35+6 i dag
Ja er veldig spennende!:)
Åå så spennende da :D off er vanskelig å vite hva som kan være tegn på fødsel og ikke, men at ting nærmer seg for oss alle her inne nå er ihvertfall helt sikkert :D

Her kom det også noe slim for en time siden. Klart slim som kom i flere omganger, vet ikke om det er slimproppen, men ser for meg at det kan være det, eller deler av den :) vi hadde sex i går kveld, så jeg har gådd og håpet at det skulle sette i gang noe... :p spennende ihvertfall!

Kan høres slik ut ja :) har aldri hørt eller lest den kan være grønnaktig, men det er kanskje normalt?? Ellers tenker jeg betennelse/puss med en gang du sier grønn. Men viss det er normalt så er det vell ingenting å tenke på :)

Kan høres slik ut ja :) har aldri hørt eller lest den kan være grønnaktig, men det er kanskje normalt?? Ellers tenker jeg betennelse/puss med en gang du sier grønn. Men viss det er normalt så er det vell ingenting å tenke på :)
Blir kanskje feil å si grønn. Blank/gulaktig er kanskje mer riktig. Hehe
Men ja, er ganske sikker på at det er den når jeg har sett bilder av hvordan den kan se ut. Syns det var litt tidlig kanskje, men ikke sikkert det skjer noe mer enda uansett da :)

Men ja, er ganske sikker på at det er den når jeg har sett bilder av hvordan den kan se ut. Syns det var litt tidlig kanskje, men ikke sikkert det skjer noe mer enda uansett da :)

Okei, da så :) hehe
Jeg hadde sikkert ringt føden på flekken viss min slimpropp var grønn, det er ikke et godt tegn i mine øyner!

min gikk når jeg var 35 uker sist tok to uker før han kom ;) den gikk to ganger bygde seg opp igjenn så han kom for andre gang 2 dager før han kom :P

Søk opp "mucus plug" på Google, da ser du hvordan den kan se ut. Ikke for delikate sjeler though.. ;)
Å fy a meg. At folk legger ut sånne bilder. :S Måtte jo så klart være så dum at jeg søkte på det tiltross for advarselen din.

Det høres ut som det ja. Min gikk uka før jul, men ingen fødsel her gitt! ;)

Back
Topp