Slimproppen gikk idag (?)

Den kan danne seg på nytt ifølge min jordmor. Fødsel kan skje timer eller uker etter den har gått. Så håp på det beste, men forbered deg på det verste! :P

Min gikk uten blod 16. Mai, begynte å blø litt 23. Mai, blødningen tok seg litt opp 25. Mai, lillebror ble født på morgenen 26. Mai :-)

Hadde du noen flere tegn før det begynte ? :-) har mistet alt av tegn, har ikke hatt vondt noen steder siden i mårrest, nesten litt rart
Hmm. Nei.. Eller jeg våknet opp på natten for å tisse. Så var det proppen med litt blod i seg. Så la jeg meg igjen og sto opp i 12 tiden til milde rier. De tok seg opp litt og litt. Kl 20 ringte jeg sykehuset og kl 21 ble jeg lagt inn med 3 cm og modent. Kl 09 igjen morningen etter var hun ute.

Heii dere , igår gikk litt av slimproppen men idag mårrest kom resten tror jeg, kom værtfall en ganske stor geleaktig klump, men jeg så ikke nå blod i det heletatt å når jeg har lest andre innlegg så har alle beskrevet at det også var blod, er det noen som også får bare gjennomsiktig/gul ? Eller betyr det at ikke hele har kommet enda? Å til dere som har født før hvor lang tid fra slimproppen gikk var det til fødselen var i gang? :) har lest at det kan ta lang tid, er i uke 38+5 forresten :)
Sist hadde jeg også geleaktig klump uten særlig blod som var slimproppen. Tror kanskje det va litt lyserosa på papiret første tørk. Den gikk på morningen, og på kvelden startet riene gradvis og tok seg opp over de neste dagene. Baby var ute 3 dager etter slimproppen.

Sist hadde jeg også geleaktig klump uten særlig blod som var slimproppen. Tror kanskje det va litt lyserosa på papiret første tørk. Den gikk på morningen, og på kvelden startet riene gradvis og tok seg opp over de neste dagene. Baby var ute 3 dager etter slimproppen.

Okeii, har dessverre ikke hatt noen form for rier etter den gikk har faktisk vært i bedre form enn noen gang i dette svangerskapet, så må vell bare vente :-)

Min har gått 3 ganger nå :p ca i uke 30 og 33/34 og da var de sånn som du beskriver..gjennomsiktig, men med litt gul-skjær i. Å så gikk litt av den for ca 1 uke siden og kom littegranne mer dagen etter også, men ikke så mye som de første to gangene, så jeg har nok ikke mista hele denne gangen. Jeg er i hvertfall like gravid og 39+4 :p

Min har gått 3 ganger nå :p ca i uke 30 og 33/34 og da var de sånn som du beskriver..gjennomsiktig, men med litt gul-skjær i. Å så gikk litt av den for ca 1 uke siden og kom littegranne mer dagen etter også, men ikke så mye som de første to gangene, så jeg har nok ikke mista hele denne gangen. Jeg er i hvertfall like gravid og 39+4 :p

Såppas ja, er vell bare å smøre seg med tålmodighet da ja :p

Såppas ja, er vell bare å smøre seg med tålmodighet da ja :p

Hehe ja, kanskje :) Men de to første gangene var det jo veldig lenge til termin. Og den som gikk for en uke siden har jeg jo bare fått ut halvparten ca i forhold til de to første :) På noen starter den jo ila noen timer/dager etter, mens andre går i ukesvis uten at noe mer skjer :)

Min forrige fødsel startet med at slimproppen gikk. Da var det ikke spor av blod i den. Den var blank.

Denne slimproppen så jeg ingenting til forrige fødsel, men siste dagene har det kommet mye slim i små biter (litt gul/gjennomsiktig) hver gang jeg er på do. Kan dette være slimproppen som går? Eller er det bare økt utflod? (Sorry detaljene)

Denne slimproppen så jeg ingenting til forrige fødsel, men siste dagene har det kommet mye slim i små biter (litt gul/gjennomsiktig) hver gang jeg er på do. Kan dette være slimproppen som går? Eller er det bare økt utflod? (Sorry detaljene)

Ja det er mest sannsynlig slimproppen :-)

Min gikk nå nettopp. Den var kun gjennomsiktig. Ikke noe blod. Nå er jeg på jakt etter slimpropp innlegg for å se hvordan forløpet var hos andre etter denne gikk.
Spennende! !

Min gikk nå nettopp. Den var kun gjennomsiktig. Ikke noe blod. Nå er jeg på jakt etter slimpropp innlegg for å se hvordan forløpet var hos andre etter denne gikk.
Spennende! !

Fortsatte om kom litt mer av slimproppen i dagene etter og til slutt litt med blod også, men virker ikke som det kommer noe baby enda likevel her værtfall.. :-) men en hel del masse mensensmerter og nedpress

Back
Topp