Slimproppen gikk i dag + 1 cm åpning

ønsker&håper

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Beklager detaljer - men i dag gikk slimproppen, masse slim + blod, kommer enda. Fikk rier og de var ganske så vonde og rimelig tette. Dro på føden - bare 1 cm åpning.. Jordmor mente jeg var veldig moden og at hun kanskje så oss i natt.. Hmm! Nå har riene dabbet av litt... Hva tror dere? Kan d være "falsk alarm"? Er 38+1..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ikke peiling, men ønsker deg lykke til uansett :D Blir en spennende natt!
 
Beklager detaljer - men i dag gikk slimproppen, masse slim + blod, kommer enda. Fikk rier og de var ganske så vonde og rimelig tette. Dro på føden - bare 1 cm åpning.. Jordmor mente jeg var veldig moden og at hun kanskje så oss i natt.. Hmm! Nå har riene dabbet av litt... Hva tror dere? Kan d være "falsk alarm"? Er 38+1..


Sent from my iPhone using BV Forum

Spennende, håper det tar seg opp igjen da, du er ihvertfall på riktig vei i forhold til fødsel. Masse lykke til :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sniker, sånn starta det på meg søndag i 13 tiden, mandag i 12 tida hadde jeg 2 cm åpning da jeg gikk til jordmora mi for å sjekke. Hadde hatt rier hele tida, tok seg litt opp og så dabba de av igjen i 1 døgn. Etter at jordmora hadde sjekka litt der så tok det seg opp igjen. kl 15 var vi på sykehuset og kl 22 var hun født..så det kan godt vere starten på noe ja ;) Lykke til!
 
Sikkert starten på noe.. Lykke til! :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Takk folkens!! Kjempe spennende :D har tatt seg opp igjen nå, så prøver å hvile litt.. Helt utrolig om det blir fødsel nå, det kom litt kastet på meg (haha, tro det eller ei, etter ca 9 mnd), men var overbevist om å gå over termin... Hehe!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk folkens!! Kjempe spennende :D har tatt seg opp igjen nå, så prøver å hvile litt.. Helt utrolig om det blir fødsel nå, det kom litt kastet på meg (haha, tro det eller ei, etter ca 9 mnd), men var overbevist om å gå over termin... Hehe!


Sent from my iPhone using BV Forum
Spennende. Lykke til :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Så spennende! :-D


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Åh, så spennende!! :D masse lykke til! :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lykke til :D elsker at det er så nye action


Sent from my iPhone
 
Så spennende:) lykke til<3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg var moden og med åpning og rier av og på siden uke 35 med nummer to. Han ble født 38+5..


Storesøster 2010 ❤️
Storebror 2011 ❤️
Lillebror 2014 ❤️
 
Back
Topp