slimproppen gått.. vente hvor lenge?

Kærr

Betatt av forumet
Hei! Slimproppen gikk idag tidlig.. Har hatt kynnere hele dagen.. Men ikke helt regelmessige. Hvor lenge ville dere ventet med å kontakte føden?? Har 30min kjøring til sykehuset.. Og og en mor som fødte raskt.. Uten noe særlige smerter før pressriene begynte. . Og da var ungen ute på noen minutter. Noen med erfaring?? Er tre dager på overtid idag. Ville dere ventet lenge? Eller reist inn for sjekk? Kynnerne som jeg har hatt idag har vart alt ifra 4-7 min.. Stort sett.. Og de varer i ca. 1min.
 
Slimproppen kan vel gå dager/uker før fødsel så det er vel ikke en indikasjon på at fødselen er i gang i seg selv.. Kommer kynnerne hyppigere og blir vondere? Går jo an å ringe føden og høre med de hva de synes :-) Lykke til da!
 
Min fødsel startet på natten den dagen slimproppen hadde gått. Startet med vonde rier da, så var aldri i tvil. Jeg hadde masse kynnere gjennom svangerskapet, så for meg var ikke kynnere noe tegn på fødsel. Men det kommer jo litt an på hvordan ditt svangerskap har vært. Spent på hvordan det gikk. :-)
 
Har det skjedd noe mer?? Her gikk slimproppen samtidig som vannet gikk..

Lykk til!
 
Er desverre fortsatt hjemme :// kynnere er ikke noe tegn for mg heller egentlig.. Da jeg har hatt en del av det etter uke 30 engang. Håpte slimproppen skulle være et tegn.. Så ble veldig glad da den gikk.. Men nå har jeg mistet håpet igjen :p hadde mye kynnere i hele går..mer enn vanlog.. Men idag har det selvsagt stoppet opp igjen.. Begynner å bli en smule lei nå! Føler jeg ikke kan gå utenfor huset omtrent.. Siden jeg er på overtid og proppen har gått .. :s Hvordan går det med dere da? Har dere fått møte de små gullene deres? Eller er det andre her på overtid ?:)
 


Kærr skrev:
Er desverre fortsatt hjemme :// kynnere er ikke noe tegn for mg heller egentlig.. Da jeg har hatt en del av det etter uke 30 engang. Håpte slimproppen skulle være et tegn.. Så ble veldig glad da den gikk.. Men nå har jeg mistet håpet igjen :p hadde mye kynnere i hele går..mer enn vanlog.. Men idag har det selvsagt stoppet opp igjen.. Begynner å bli en smule lei nå! Føler jeg ikke kan gå utenfor huset omtrent.. Siden jeg er på overtid og proppen har gått .. :s Hvordan går det med dere da? Har dere fått møte de små gullene deres? Eller er det andre her på overtid ?:)


Krysser fingrene for at kroppen bare trengte en liten pause nå før en skikkelige rie starter ;-)
Jeg opplevde å mistet slimproppen ukevis før fødsel og da fikk kroppen tid til å lage ny. Jeg tror at det at det har stoppet opp litt nå er et tegn på at det snart hender noe. Lykke til :-)
 


Kærr skrev:
Er desverre fortsatt hjemme :// kynnere er ikke noe tegn for mg heller egentlig.. Da jeg har hatt en del av det etter uke 30 engang. Håpte slimproppen skulle være et tegn.. Så ble veldig glad da den gikk.. Men nå har jeg mistet håpet igjen :p hadde mye kynnere i hele går..mer enn vanlog.. Men idag har det selvsagt stoppet opp igjen.. Begynner å bli en smule lei nå! Føler jeg ikke kan gå utenfor huset omtrent.. Siden jeg er på overtid og proppen har gått .. :s Hvordan går det med dere da? Har dere fått møte de små gullene deres? Eller er det andre her på overtid ?:)



Jeg hadde vonde og regelmessige kynnere dagen før riene startet, så hvis du har hatt mer enn vanlig kan det være et tegn. :-) Kroppen forbereder seg i hvert fall. Dagen slimproppen min gikk gikk jeg meg en "lang" tur og gikk i trapper. Vet ikke om det var med på å sette i gang riene, men følte det hjalp på litt.
 
regner med du har fått han/henne nu, siden det er noen dager siden, noe av min slimpropp gikk dagen før og resten rett før føtslen .
så masse lykke til:)
 
Back
Topp