Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noke tegn hos deg?Samme som meg omtrent jeg er 39 + 3
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Mer kynnere som begynner å bli ubehagelige og litt stikking der nede, ellers ikke no spess :/Noke tegn hos deg?
Eg har ikkje født før so e veldig usikker på ka eg ska kjenna ette. Om da faktisk kan vèr rie ( maserier) . Da e mest i ryggen, og smerte langs ett belte fram mot magen...Mer kynnere som begynner å bli ubehagelige og litt stikking der nede, ellers ikke no spess :/
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Har regelmessige rie ( trur eg), ikkje so sterke at eg grine, men vondt ja. Ca kvart 6-7 min. Dei vare ifra ca 30 sek... Syns da e vanskli å veta kati me ska kontakta føden, redd at detta bere e noke " maserie so eg må rekna med" Veit jo ikkje koss da kjennes ut, å når eg ikkje har vert plaga med kynnera heller, so har eg ikkje noke å sammenligna da med. Håpa da tar seg litt opp Koss e dam med deg då?Har det skjedd noe mer?
Har det litt likt
Ja da har tatt seg litt opp. Men lengre tid mellom kvar, men dei har vart i 1 min no dei siste 2 timane Spennandes, håpa da ikkje dabba avSå spennende
Jeg hadde mye kynnere inatt (tror d må ha vært det), og litt idag.
slimpropp igår, og tegningsblødning for 5-6 dager siden.
håper jeg kjenner noe mer...
har det tatt seg opp hos deg?
Fødte han inattHar det skjedd mer?
Ikke her