*Håpefull*
Glad i forumet
Jeg er akkurat i uke 37+0 nå...I går på do når jeg tørket meg kom det mye mer tykt slim enn det pleier å gjøre og i dag når jeg tørker meg kommer det litt blod sammen med slimet...Har skjønt det sånn at da har antageligvis slimproppen gått eller fortsatt driver på. Spennende tider dette
Har den gått hos dere enda? Er det vanlig å blø med slimet resten av tiden frem mot fødsel eller pleier det da å stoppe opp å blø etterhvert? Må isåfall gå til innkjøp av bind da hvis det stadig skal komme blod de neste dagene/ukene, fremfor at det blir værende i trusa tenker jeg...
Har ikke veldig sterke smerter eller noe pr nå, bare litt øm mage innimellom så jeg vil kanskje tro at fødselen lar vente på seg en stund til...
Hvilke erfaringer har dere andre som har vært gravid før rundt dette?
Har den gått hos dere enda? Er det vanlig å blø med slimet resten av tiden frem mot fødsel eller pleier det da å stoppe opp å blø etterhvert? Må isåfall gå til innkjøp av bind da hvis det stadig skal komme blod de neste dagene/ukene, fremfor at det blir værende i trusa tenker jeg...
Har ikke veldig sterke smerter eller noe pr nå, bare litt øm mage innimellom så jeg vil kanskje tro at fødselen lar vente på seg en stund til...
Hvilke erfaringer har dere andre som har vært gravid før rundt dette?