Slimproppen / blod..

Zazigai

Forelsket i forumet
Iløpet av natta har jeg vert på do sikkert 4 ganger, og den siste gangen kom siste rest av slimproppen (rekner med det var resten, da det kom en lang tykk stripe med helt blankt slim) .. Men da jeg nå våkna og måtte på do, og tørka meg, så var det noen slags blod dråper/små klumper på papiret, samt litt rosa utflod.. Det har nokk med slimproppen å gjøre tenker jeg, men ble skikkelig skeptisk da jeg så blod, for det har jeg ikke hatt noe av tidligere.. Er dette normalt? Vil ikke virke hysterisk, men var ikke klar for å se blod enda ;)

Jeg tror det gjerne kan komme med slimproppen om jeg ikke tar helt feil. Kalles vel tegningsblødning og indikerer på at fødselen ikke er så langt unna. Kan jo bare ta en telefon til føden å høre for å være på den sikre siden :)

Jeg tror det gjerne kan komme med slimproppen om jeg ikke tar helt feil. Kalles vel tegningsblødning og indikerer på at fødselen ikke er så langt unna. Kan jo bare ta en telefon til føden å høre for å være på den sikre siden :)

Takk for svar! Det var ikke særlig mye, så ringer de om det dukker opp mer! Mye liv i magen, så kjenner jeg ikke er like bekymra lenger! ;)

er nok modning på gang, ja ! :)

Da snakka jm om sist eg va innom, berre positivt å tolka!!;) so lenge da ikkje blir masse blod kan du berre legga deg me beina på bordet og begynna å gleda deg..:-P modning e på g, og minikneipen e rett rondt hjørna!;)

Gått med maserier jevnt og trutt i hele dag, og lille i magen virker ikke som trenger noe søvn idag ;) mye aktivitet med andre ord! Er fortsatt 12 dager til termin, men håper ikke jeg går sånn som dette i 2 uker til ;) ..

E spennande då!;D får no håpa du får deg litt søvn i natt vertfall!:p So du har litt krefter om da ska visa seg å starta ettekvart... :-)

Back
Topp