Slimpropp

nov.77

Blir kjent med forumet
Tror slimproppen min gikk i dag. Flere som har opplevd det samme? 

jepp.. den gikk for noen dager siden[:)]

Nei, hvordan merker du det? Jeg sjekker ihvertfall papiret hver gang jeg er på do, men aldri noe annet enn det som skal være der[:)]

Nei min er nok fortsatt her :)

Min og er på plass[:)] Men sjekker hver gang... hehe

Det kom en slimklump med blod i. Var på sykehuset i dag for en ekstra kontroll. Jeg nevnte det der og de sa at det hørtes ut som det kunne være slimproppen. Men det behøvde ikke å bety at fødselen var i gang. Håper ikke det, føler meg ikke klar for det enda.

jeg var på do da den gikk.. plask i do[8D] var en stor snørrklump med litt blodtråder i..
ringte føden etterpå å de sa det hørtes ut som den, men trenkte ikke komme inn til skjekk..
trenkte ikke bety at fødselen var i gang.. men at jeg skulle ringe tilbake om jeg merket no forskjell...alsså mer kynnere og nedpress.

ORIGINAL: Heidi10

jeg var på do da den gikk.. plask i do[8D] var en stor snørrklump med litt blodtråder i..
ringte føden etterpå å de sa det hørtes ut som den, men trenkte ikke komme inn til skjekk..
trenkte ikke bety at fødselen var i gang.. men at jeg skulle ringe tilbake om jeg merket no forskjell...alsså mer kynnere og nedpress.

Samme beskjeden fikk jeg også. Skal du også føde på Gjøvik?

Når du sier stor.. snakker vi tikroning? tennisball? [8D] Hørt så mye snakk om den slimproppen, så er så spent på hvordan ser ut [8D]

nei aner ikke..så ikke noe til den forrige gang heller. Men har hørt at det kan ta tid fra at slimproppen går til fødselen er her.
Tror uansett jeg ville pakket bagen[:D]

min gikk også for litt over en uke siden [;)] men så tidlig vokser den gjerne tilbake igjen så tar det helt med ro.. forrige svangerskap gikk den på morgenen på termin dagen, fødselen startet samme kvelden [:D]

ORIGINAL: nov.77

Samme beskjeden fikk jeg også. Skal du også føde på Gjøvik?

ja skal det [:)]

ORIGINAL: TrineBallerine

Når du sier stor.. snakker vi tikroning? tennisball? [8D] Hørt så mye snakk om den slimproppen, så er så spent på hvordan ser ut [8D]

tja.. ikke som en tennisball hvertfall...
finner likksom ikke noe å sammelikne den med[8|]

Lurer litt på om min gikk i dag, men var bare en klump med slim og ikke noe blod...Vet jo liksom ikke hva jeg skal se etter, så vet ikke om det var den [8D]

det må vist ikke være blod i den.. så det kan ha vært den..
kan vist gå i flere omganger oxo..

nope...min sitter på plassen sin den!!![:)]

Nei, heldigvis. Den kan vente noen uker med å gå. [&:]
Har hørt at den gå flere ganger, stemmer det??

Back
Topp