Slimpropp

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Hvor lang tid tok det fra slimproppen gikk og til fødsel startet hos deg?

På tur til føden igjen nå pga tykt farget utflod (slimproppen?), ble sendt hjem igår etter ctg registrering og at ting hadde roet seg.
Har sovet veldig urolig inatt og hatt en rar følelse. Når jeg gikk på do da jeg sto opp, kom det masse slim - var på do tre ganger og slim hver gang. Litt tak innimellom nå, ikke regelmessig.

Nr 1: begynte å gå akkurat én uke før fødsel, så kom resten 39+0, fødte 39+1.
Nr 2: 33+0 og 36+4. Fødte 36+5.
Nr 3: 36+5, fødte 38+6.

Var første tegn her. Men gikk gradvis var flere dager. Første antydning 4 dager før fødsel. Slim blandet med blod.

Hvor lang tid tok det fra slimproppen gikk og til fødsel startet hos deg?

På tur til føden igjen nå pga tykt farget utflod (slimproppen?), ble sendt hjem igår etter ctg registrering og at ting hadde roet seg.
Har sovet veldig urolig inatt og hatt en rar følelse. Når jeg gikk på do da jeg sto opp, kom det masse slim - var på do tre ganger og slim hver gang. Litt tak innimellom nå, ikke regelmessig.
Hvordan går det?

Hvordan går det?
Ble sendt hjem senere på dagen og vært rolig siden, har litt tak innimellom men d skal d jo være nå. Jeg vil egentlig bare bli ferdig selv om det er tidlig, er så lei. Min egen termin er førstkommende fredag, så d blir spennende å se da:rolleyes: i dag skal jeg å jenta mi på 13 år dra på kino sammen med ei fra klassen og mora hennes (naboene våre) og se tre nøtter til askepott ❤ jeg prøver å gjøre ting med hver enkelt nå før jeg blir lagt inn over lengre tid og kommer hjem med baby:)

Hvordan går d med deg?

Fødte dagen etter slimproppen gikk med sistemann. Med andremann var også slimproppen løsnet noen få dager før fødsel

Ble sendt hjem senere på dagen og vært rolig siden, har litt tak innimellom men d skal d jo være nå. Jeg vil egentlig bare bli ferdig selv om det er tidlig, er så lei. Min egen termin er førstkommende fredag, så d blir spennende å se da:rolleyes: i dag skal jeg å jenta mi på 13 år dra på kino sammen med ei fra klassen og mora hennes (naboene våre) og se tre nøtter til askepott ❤ jeg prøver å gjøre ting med hver enkelt nå før jeg blir lagt inn over lengre tid og kommer hjem med baby:)

Hvordan går d med deg?
Jo det går bra:Heartred synes tiden går fryktelig fort nå, men det gjør ikke noe for min del. Har vært et rart svangerskap med alt som har skjedd, følelses-berg-og-dalbane av en annen verden:wideyed: være mye sliten nå siste tiden, så gleder meg veldig til hun kommer:):):)
Blir spennende fremover:Heartred masse lykke til

Her gikk hele slimproppen i dusjen på morgenen med begge barna. De er født senere på kveld/natt samme døgn.
Men vet fler i terminforumet mitt der SP går litt etter litt og har gjort det i et par uker allerede.

Fødte dagen etter at slimproppen gikk :) Typ 15 timer fra slimproppen gikk, til riene startet. Lykke til! :woot:

Slimproppen gikk tidligere samme morgen:)

Back
Topp