slimpropp?

dittemor86

Flørter med forumet
har kommet mye slim i dag..men ikke som en klomp med blod i liksom..kan det være at slimproppen har gått?det er ikke utflod heller..mye mer slimete enn det...hmm!!

Heisann Dittemor[:)]

Slimproppen trenger ikke være masse blod i eller brun eller gul eller noe, Som jordmora sa t mæ e at e det omtrent like seigt som snørr ,ja da e det slimproppa. Mi gikk her før noen daga sia og det va litt gult slim, men så ut som snørr. Og det kom ca 1 spiseskjee ut, trenger ikke komme så mye, noe æ trudde........hehe[:D][:D][:D][:D]

Da min slimpropp gikk kom det bare en del blankt slim. Nesten gele-aktig..
To dager etter (samme dag som jeg fødte) kom det mere og da var det noe brunaktig sammen med slimet..

Spørs nok om ikke slimproppen din har gått ja! Så spennende!![:)]

hmm...ja,men da er jeg ganske sikker på at slimproppen har gått!!for det var som du beskrev..at det så ut som snørr[:'(]kom først litt på papiret første gang jeg var på do..så kjente jeg det kom litt til etter noen minutt!
trodde at det var sånn at det såg ut som en "propp" jeg..å at det var vanlig at det kom litt blod eller noe...men er nok litt grøn på dette området ja!!
men takk for svaret forresten[;)]ble litt roligere nå..[:)]

ORIGINAL: fruluna

Da min slimpropp gikk kom det bare en del blankt slim. Nesten gele-aktig..
To dager etter (samme dag som jeg fødte) kom det mere og da var det noe brunaktig sammen med slimet..

Spørs nok om ikke slimproppen din har gått ja! Så spennende!![:)]

uæææ...men jeg har jo 6 uker igjenn jo...får litt noja jeg nå...tenk om bebisen kommer ut snart!!![:-]men kan egentlig slimproppen gå så tidlig da??

Selv om slimproppen er gått, er det ikke dermed sagt at du blir og få umiddelbart.....Som jordmora sa at no kan h*n komme alt fra idag til  uker fremover....Og 6 uker er ikke så galt om h*n kommer. Det er jo prematur, men ikke no alvorlig. Har oxo spurt om hvor vanlig det er at de barna som kommer ca 6 uker før termin, at dem ikke klarer seg på yttersia, og svaret æ fikk va at de fleste klarte seg, eneste som er at det kan bli et lengere sykehus opphold, der mor ligger på barsel, og banet på barneavd. Dette har noe med varmen og gjøre. Og mor får oxo barnet inn på perm på barsel, pluss at mor har fri passarse inn på barneavd[:)]

Så bare slapp av og ta det med ro. Kommer ungen nå. Så er det en mening med det.

Sender deg en god klem[:D]

Har over 5 uker igjen til termin jeg, så regner ikke med at slimproppen går på lenge enda... Men skulle ønske den gjorde det altså!

Back
Topp