Slimpropp?

2 blå 2 rosa

Betatt av forumet
kan slimproppen gå uten blod? Trur min gikk nå i ste. Og i går begynte kvalmen, vil kaste opp hele tiden. Hva kan det være? Ingen andre i familien er syk

Ja min har gått uten blod 4 ganger fra uke 24 .. Men så gikk den med en del blod for snart 2 uker siden :) hadde slim med blod i over 1 uke :) er i uke 34+6 :)

Ikke hat meg nå, men hvis dere googler "mucus plug" og går på bilder så får dere opp hvordan slimproppen ser ut :p!! Mange uten blod der.. Men jeg syntes det er vanskelig vite da, for har enormt mye utflod :o

Ikke hat meg nå, men hvis dere googler "mucus plug" og går på bilder så får dere opp hvordan slimproppen ser ut :p!! Mange uten blod der.. Men jeg syntes det er vanskelig vite da, for har enormt mye utflod :o

Ikke fordi jeg er veldig fintfølende sånn egentlig men trur jeg står over det å Google det :P

Men trur min gikk for 1,5 uke siden da jeg hadde 2-3 dager med plutselig store mengder slim/utflod før jeg gikk tilbake til de mengdene jeg har hatt hele svangerskapet. Så var det annerledes på farge og konsistens enn det jeg nå har hatt i flere mnd.

Back
Topp