Slimpropp?

Har ikke mistet selv, men syntes jeg har lest mange ganger at man kan google den på bildesøk. Jeg pleier ikke være sart, men akkurat det bildesøket tror jeg at jeg står over :P

Har ikke mistet selv, men syntes jeg har lest mange ganger at man kan google den på bildesøk. Jeg pleier ikke være sart, men akkurat det bildesøket tror jeg at jeg står over :P

Haha! Jeg har gjort det! Ganske creepy! :p

Min har altid gått under fødsel, så har liksom ikke tenkt over d :P

Jeg mistet min med storebror ca 5 dager før han kom - men tror ikke jeg mistet hele da.
Hvor stor den var er litt vanskelig å svare på, da konsistensen av den var ganske spesiell.
Og når man får den på papiret, så virker det jo alltid mye mer enn det det faktisk er (tror jeg).

Men jeg tenker at om du ser sånne video-animasjoner om fødsel, så ser du gjerne at slimproppen ryker. Det gir jo kanskje en indikasjon på størrelsen den har inne i kroppen? :)

Min kom som mye slim, såpass at det ikke kunne bli tatt feil av. Dette skjedde lørdag, fikk tegningsblødning tirsdag, og vannet gikk torsdag. Ungen var ute fredag ;)

Min var ikke så stor mener jeg å huske. Den gikk onsdag efta og begynte med rier rett etterpå ;)

Måtte søke det opp :eek: vet ikke om den har gått eller ikke, har jo hatt slim, men ikke blod på, og har skjedd et par ganger, så kan ha kommet i flere omganger..? Sorry for så fine detaljer :p
Så litt ut som på det som var på googlesøket, men det var jo også bilde av diverse andre ting der og(som en katt!?) og har ikke fått ut noen katter i det siste :hilarious:

Lurer veldig på hvordan den ser ut, så ikke noe til den sist.. Men har ikke lyst til å Google det. Får leve i spenning om den dukker opp ;)

Tja, dem kom i alle farger og fasonger på Google...! Usikker på om det var det som kom igår men hadde voldsomme og vonde kynnere i går kveld og natt, som ga seg på morgenen idag. Må har jeg ingen tegn til noe. Håper hun holder seg i magen en uke til minst-da er jeg trygt på sykehuset!

Hvor sitter denne proppen? Ble strippet idag, og da er vel slimproppen borte? Eller?

Hvor sitter denne proppen? Ble strippet idag, og da er vel slimproppen borte? Eller?
Slinproppen kan du fortsatt ha selv om du ble strippet. Den sitter ganske langt inne og skal beskytte mot infeksjoner. Mange ser aldri slimproppen fordi den går sammen med vannet under fødsel eller i små biter over flere dager.. :)

Back
Topp