Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får skrive det igjen, så får dere hate meg etterpå: Søk opp "mucus plug" på Google og se på bilder! Da ser du fort om det var det det var Kan være lurt å velge "ny inkognitofane", for da slettes netthistorikken etter du lukker vinduet. Hehe.
Haha uff, snørrklyse ser det ut som.. Ganske sikker på at litt av min har gått nå ja. Når jeg tørka meg var der slim som var gjennomsiktig/gul inatt. Når det sa plopp i do, var det litt vanskelig å se den eksakte fargen på klumpen i do pga litt urin, men den var hvit aktig. Haha sorry detaljer.. Men ingen tegn til noe blod enda da. Har mye murringer bare håper det ikke er så langt unna at noe skjer iallefall.
Takk for svar Var akkurat slik det føltes for meg også. Når jeg tørket meg så var det slim som var gul-hvit og masse av det. Hørte også plopp, men så ikke noe i do pga urin. Jeg har veldig mye murringer og mensensmerter. Lurer veldig på hvor vonde riene er, siden jeg er førstegangs fødende
Spenning er det nok av ;-) Men er så redd for at jeg ikke skal skjønne når det er eier i forhold til kynnere.Å husker spenningen med å være førstegangs Men tro meg du merker det når du får rier