Slimpropp

msheart

Flørter med forumet
Hei,

Fant ikke tråden på dette emne, så jeg skriver ny. Hvordan føltes denne ut? Jeg har hele tiden hatt en del utflod, men ikke i nærheten av den mengden som var når jeg var på do nettopp. Kan dette være slimproppen?

Hmm, vanskelig å si. Første gangs gravid her, men jeg tror deler av min gikk inatt. Hadde masse slim på papiret igårkveld, måtte tørke flere ganger, det var gjennomsiktig og litt gult. Og inatt når jeg gikk på do, så kjente jeg at "noe" kom, så sa det plopp. Kikket nedi do, og det var en gjennomsiktig litt magnetkonsistens klump. Den var ikke så stor, men vet ikke hvor stor denne proppen skal være. Men tror det var litt av den:) var ikke det samme som utflod her iallefall.

Jeg merket aldri at slimproppen min gikk sist gang. Vannet bare gikk plutselig 4 dager over termin.. :)

Jeg får skrive det igjen, så får dere hate meg etterpå: Søk opp "mucus plug" på Google og se på bilder! Da ser du fort om det var det det var :P Kan være lurt å velge "ny inkognitofane", for da slettes netthistorikken etter du lukker vinduet. Hehe.

Og forresten, jeg oppdaget slimproppen på lørdag, hadde tegningsblødning på tirsdag og jenta var ute på fredag :D

Jeg får skrive det igjen, så får dere hate meg etterpå: Søk opp "mucus plug" på Google og se på bilder! Da ser du fort om det var det det var :P Kan være lurt å velge "ny inkognitofane", for da slettes netthistorikken etter du lukker vinduet. Hehe.

Haha uff, snørrklyse ser det ut som.. Ganske sikker på at litt av min har gått nå ja. Når jeg tørka meg var der slim som var gjennomsiktig/gul inatt. Når det sa plopp i do, var det litt vanskelig å se den eksakte fargen på klumpen i do pga litt urin, men den var hvit aktig. Haha sorry detaljer.. Men ingen tegn til noe blod enda da. Har mye murringer bare ;) håper det ikke er så langt unna at noe skjer iallefall.

Haha uff, snørrklyse ser det ut som.. Ganske sikker på at litt av min har gått nå ja. Når jeg tørka meg var der slim som var gjennomsiktig/gul inatt. Når det sa plopp i do, var det litt vanskelig å se den eksakte fargen på klumpen i do pga litt urin, men den var hvit aktig. Haha sorry detaljer.. Men ingen tegn til noe blod enda da. Har mye murringer bare ;) håper det ikke er så langt unna at noe skjer iallefall.

Takk for svar :) Var akkurat slik det føltes for meg også. Når jeg tørket meg så var det slim som var gul-hvit og masse av det. Hørte også plopp, men så ikke noe i do pga urin. Jeg har veldig mye murringer og mensensmerter. Lurer veldig på hvor vonde riene er, siden jeg er førstegangs fødende ;)

Takk for svar :) Var akkurat slik det føltes for meg også. Når jeg tørket meg så var det slim som var gul-hvit og masse av det. Hørte også plopp, men så ikke noe i do pga urin. Jeg har veldig mye murringer og mensensmerter. Lurer veldig på hvor vonde riene er, siden jeg er førstegangs fødende ;)

Å husker spenningen med å være førstegangs:) Men tro meg du merker det når du får rier;)

Skjønner:)Med mine to første startet det med vannavgang,så var ikke i tvil, lekte som en sil helt til riene økte på/ aktiv fødsel, vi erfarer vel smerte forskjellig men hvis jeg skal beskrive rier så vil jeg si gange menssmerter med 1000 og vonde ryggtak, kjennes ut som et belte som strammer både på mage og evt rygg. Ikke for å skremme altså bare si litt om mine opplevelser Hvertfall skal du merke godt forskjell i forhold til en kynner og så ta tiden på dem. Masse lykke til:)

Merket aldri at slimproppen gikk forrige gang. Nå er jeg i uke 39 med nr to, og har ikke merket noe til noen slimpropp denne gangen heller :P

Husker ikke helt hvordan det var med slimproppen med førstemann, men med nr.2 fikk det to dager fra slimproppen gikk til babyen var ute. Denne gangen fødte jeg dagen etter. Slimproppen var annerledes enn annen utflod/slim, skikkelig seige greier. Ugjennomsiktig.

Back
Topp