Slimpropp

Kan jeg få spørre om fargen på proppene deres? Er de slik beigefargede med blodspor i? Eller noe annet? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Min går i deler hver dag, MYE tjukt gul/beige slim

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg slimer slik gummiguffeslim (bilde under, men ikke for sarte sjeler)
For et par uker siden kom det en klump på str med en drue og litt senere på dagen kom det en på str med en liten plomme.

Kan selvsagt være tykk rar utflod også?

Samme farge og konsistens...

Bildet under er fra google.
OBS....!

guffeluff.jpg

Jeg slimer slik gummiguffeslim (bilde under, men ikke for sarte sjeler)
For et par uker siden kom det en klump på str med en drue og litt senere på dagen kom det en på str med en liten plomme.

Kan selvsagt være tykk rar utflod også?

Samme farge og konsistens...

Bildet under er fra google.
OBS....!

Vis vedlegget 61522

Slik ser mitt ut også (siden uke 33) :) Er umulig utflod. Fordi utflod hadde ikke vært så slimete i konsistensen. Er umulig å "dele" opp, utflod er jo mer kremaktig/flytende, ikke slimete. Det ligger MYE slim som beskytter fostersekken, er slim som er blitt bygd opp i tykkelse og alt siden uke 4 :)

Slik ser mitt ut også (siden uke 33) :) Er umulig utflod. Fordi utflod hadde ikke vært så slimete i konsistensen. Er umulig å "dele" opp, utflod er jo mer kremaktig/flytende, ikke slimete. Det ligger MYE slim som beskytter fostersekken, er slim som er blitt bygd opp i tykkelse og alt siden uke 4 :)
Håper du har rett for da har min definitivt gått. Angrer så fælt på at jeg ikke tok bilde av den "fruktsalaten" som kom ut :p
Slimproppen gikk ved forrige SA men den inneholdt mye blodspor og så ikke "frisk" ut.

Har annen (tydelig) utflod også, men som du sier er det en annen konsistens. Det er tyntflytende blankt med litt gulskjær.

(Så mye lekkert jeg klarer å lire ut av meg både verbalt og kroppslig :o )
:p

Hehe er slike erfaringer vi skal dele med hverandre :p er ikke alle erfaring/detaljer som er like lekre- men viktige for oss forde :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kan jeg få spørre om fargen på proppene deres? Er de slik beigefargede med blodspor i? Eller noe annet? :)

Den lille delen jeg fikk sett (sikkert siste rest e.l.), var litt større enn en ert, og helt blank/gjennomsiktig. Ikke noe blodspor. Den så rimelig falsk ut, kunne ikke dele den, og hvis jeg klemte den sammen, spratt den ut til originalformen relativt raskt.

Min var blodete og har i tillegg blødd etterpå. Men jeg ble strippet og da blør man litt. Min propp var vel ca 3 cm i diameter tenker jeg.

Back
Topp