Kan jeg få spørre om fargen på proppene deres? Er de slik beigefargede med blodspor i? Eller noe annet?
Sent from my iPhone using BV Forum
Min går i deler hver dag, MYE tjukt gul/beige slim
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg få spørre om fargen på proppene deres? Er de slik beigefargede med blodspor i? Eller noe annet?
Jeg slimer slik gummiguffeslim (bilde under, men ikke for sarte sjeler)
For et par uker siden kom det en klump på str med en drue og litt senere på dagen kom det en på str med en liten plomme.
Kan selvsagt være tykk rar utflod også?
Samme farge og konsistens...
Bildet under er fra google.
OBS....!
Vis vedlegget 61522
Håper du har rett for da har min definitivt gått. Angrer så fælt på at jeg ikke tok bilde av den "fruktsalaten" som kom utSlik ser mitt ut også (siden uke 33) Er umulig utflod. Fordi utflod hadde ikke vært så slimete i konsistensen. Er umulig å "dele" opp, utflod er jo mer kremaktig/flytende, ikke slimete. Det ligger MYE slim som beskytter fostersekken, er slim som er blitt bygd opp i tykkelse og alt siden uke 4
Min var blodete og har i tillegg blødd etterpå. Men jeg ble strippet og da blør man litt. Min propp var vel ca 3 cm i diameter tenker jeg.Kan jeg få spørre om fargen på proppene deres? Er de slik beigefargede med blodspor i? Eller noe annet?