Slimpropp

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Da gikk jammen slimproppen (i alle fall deler av den) i dag.. Jeg blir då spent av alle disse tegnene! Tenk om jeg kunne gå i fødsel snart!? Hadde bare vært sååå gøy!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Så spennende! Da jeg skulle ha min første gikk slimproppen et par dager før jeg fikk jenta mi!

Så gøy:)
Når er termin?
Ikke før om 15 dager! Men håper på fødsel innen rimelig tid da lillegutt er stor og jeg er moden og har åpning.

Så spennende! Da jeg skulle ha min første gikk slimproppen et par dager før jeg fikk jenta mi!
Å! Så spennende dette er! Klarer nesten ikke holde det ut! ;-)

Så spennende :)
Hos meg gikk proppen få timer før jeg var i gang :)

Krysser alt jeg har for deg:)

Så spennende :)
Hos meg gikk proppen få timer før jeg var i gang :)

Krysser alt jeg har for deg:)
Er det sant!? Ohooooo!!! :-D Jeg er så spent!

Spennende! :D Min propp har gått gradvis siden uke 33 :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er det sant!? Ohooooo!!! :-D Jeg er så spent!

Min gikk også bare noen timer før riene starta :) rett etter samleie, faktisk... kom ut sammen med utløsninga. Jeg aner ikke om det satte ting ordentlig i gang, eller om det var tilfeldig, siden jeg hadde hatt falske rier en hel uke før.

Slimproppen min gikk mens de første riene begynte. :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Min gikk for 14 dager siden og ikke noe har skjedd her. Eneste er vel at kladden ligger langt ned i bekkenet, så beveger han seg mer går vannet.

Det meste av min gikk på torsdag forrige uke, men det har kommet litt både før og etter, så er ingen fødsel på gang her selv om den har/delvis har gått. :-)

Siste del av slimproppen min (den største biten) gikk på morgningen samme dag som jeg fødte på kvelden ;)
Så krysser fingrene for deg ;)

Kan jeg få spørre om fargen på proppene deres? Er de slik beigefargede med blodspor i? Eller noe annet? :)

Back
Topp