Slimpropp?

Angelina

Flørter med forumet
Hei jenter. Hadde termin i går, var hos jm og hun tok hinneløsning samt tøyde litt. Jeg var myk og godt moden ifølge henne. Blødde en del i hele går og nå nettopp kom det en del brunt slim på papiret, men er så usikker på om det var den berømte "proppen"? Var ikke en klump direkte, men kanskje en teskje med slim tilsammen...
Hva tror dere? Beklager ekle detaljer dersom noen er følsomme for det:-P

Høres ikke ut som slimproppen hvis det bare var slim. Slimproppen er heller ikke brun, men gulaktig/gjennomsiktig og seig. Spennende er det jo! :) Håper det skjer noe i natt. Ønsker deg lykke til! ;)

Høres ikke ut som slimproppen hvis det bare var slim. Slimproppen er heller ikke brun, men gulaktig/gjennomsiktig og seig. Spennende er det jo! :) Håper det skjer noe i natt. Ønsker deg lykke til! ;)
Tenkte kanskje det kunne være den blandet med noen blodrester jeg da?

• Liker
Reactions: EJ
Slimproppen kan ifølge jordmoren min være blank/gul/litt brun og med eller uten blod i :) min var lys med litt blodstrimler i. Dette skjedde dagen etter stripping hos meg. Jeg var 2 cm åpen og 1 cm livmorhals bare, samt myk. Ønsker deg lykke til:) her tar ting tid!

Tenkte kanskje det kunne være den blandet med noen blodrester jeg da?
Kan godt hende, men hørtes ikke ut som den. Du kan jo google bilder av slimproppen hvis du er i tvil?

Back
Topp