Slimpropp?!

Hudidudi

Blir kjent med forumet
Hei!! :)

Jeg lurer på hvilke erfaringer dere har med at slimproppen går? Idag har jeg merka etter jeg har vert på do at det er noe blankt tynt og litt slimaktig på papiret! (beklager detaljene....) Så har jeg lest at dette kan være slimproppen som kommer litt etter litt! Jeg har veldig lite utflod for tiden, og om det kommer noe er den hvit og noe tykkere!

Ble mye detaljer her nå, men håper kanskje noen har noe fornuftig svar :anyone

Kan vell også nevnes at jeg idag er 37+5 ifølge sykehusets termin! Og 38+4 ca ifølge ul jeg tok hos spesialist (som jeg selv tror stemmer mer korrekt en sykehuset sin, da han aldri har tatt feil før)

Spennende!!
Min slimpropp kom etter vannet gikk. Det var ganske som du beskrev det.. Det var litt "blodstrimler" i også..

Lykke til :)

Tror slimproppen skal være en "propp", altså litt fast konsistens. Ellers er det bare utflod - som kan forandre seg mye i løpet av svangerskapet og gjerne på slutten. Den kan være hvit eller blank eller begge deler.

Jeg ble overrasket over størrelsen på proppen. Det var veldig tykt slim, og det kjentes at den kom sigende ut (sorry, vet det høres ekkelt ut..) Og så var den litt gulaktig på farge. Det var ikke tvil om hva som hadde skjedd, for å si det sånn :)

Spennende!!
Min slimpropp kom etter vannet gikk. Det var ganske som du beskrev det.. Det var litt "blodstrimler" i også..

Lykke til :)

Ja det er en utrolig spennende tid det her! Er så sinnsykt klar nå, og spent på å få se prinsessa :D
Venter enda på blodspor og andre tegn, så kan være det var falsk alarm! Får krysse fingrene ;) skal ut å spasere nå, så det hadde vert spennende om noe var på gang!

Det høres ut som utflod, men jeg kan jo ikke si det sikkert ;)
Min slimpropp gikk etter at vannet gikk, og da var ikke noe tvil om hva det var!

Min gikk akkurat en uke før jeg fødte:) Akkurat som en propp liksom, fast "klump" nesten, ikke rennende:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Med første var det vel litt sånn som du beskrev, og så kom resten på kvelden. Han var ute to dager etterpå.
Med andre kom det som en propp. Tjukk og gul og med litt blodspor. Og Mye. Hun var ute morgenen etter.

Men det kan jo også ta uker/dager. Men lykke til.

Merket aldrig at slimproppen gikk forrige gang, men håper å se den nå om ikke mange ukene:-)

Tror slimproppen skal være en "propp", altså litt fast konsistens. Ellers er det bare utflod - som kan forandre seg mye i løpet av svangerskapet og gjerne på slutten. Den kan være hvit eller blank eller begge deler.

Slimproppen trenger ikke være en hel klump! Den kan komme delvis, og det er ikke alle som engang merker det :)

Slimproppen trenger ikke være en hel klump! Den kan komme delvis, og det er ikke alle som engang merker det :)

Er ikke godt og si! Har hørt og lest om begge deler før, så derfor ville jeg høre her inne hva andre har erfart selv :D
Min kom ut i flere deler over et døgn og så ut som gul/blank gele. Lå å fløyt i do. De i trusa kjentes faste ut men gikk an å klemme de istykker til de ble mer oppløste slimete greier...

Er ikke godt og si! Har hørt og lest om begge deler før, så derfor ville jeg høre her inne hva andre har erfart selv :D
Slimproppen er ikke slim på papiret altså. Det er en klump. Kan komme ut hel eller i deler, men når det kommer slim på papiret som ligner eggehvite er ikke det slimproppen

Back
Topp