Slimpropp?

Tinkerbell

22.01.14 <3
Januarhula 2014
Eg kjente akkurat eit pang, gikk på do og på vegen merka eg at noko rann. Da eg kom på do var det masse lyserosa veske. Kan dette vere slimpeoppen som har gått?
 
Slimproppen er fastere i konsistensen.. Legg deg ned på gulvet, også ser du om det plutselig renner no mer. Høres ut som vannet, mitt forstervann var i hvertfall lyserosa, og kom som et "pang" - kjente tydelig at noe begynte å renne der nede! :)
 
Åjåj. Der kom det meir, klar veske:/ er dette vatnet? Har litt murringar, men ellers ok. Kva gjer eg no? Hjelp?:s
 
Åjåj. Der kom det meir, klar veske:/ er dette vatnet? Har litt murringar, men ellers ok. Kva gjer eg no? Hjelp?:s
Høres ut som vannet. På ahus vil de at man skal ringe når vannet har gått slik at de har oversikten, så kanskje lurt å bare ringe til sykehuset og si ifra.
 
Høres ut som vannet gikk. Slimproppen er ikke væske, men en seig slimklump. Lykke til! Ring føden! :D
 
Lykke til!!! :D Ring sykehuset!!! Hurra, så spennende!!!!
 
Så spennande!:) kjenner eg blir litt missunnelig når eg leser slike innlegg, sjølv om eg ikkje vil at det skal starte før om nokon veker:p lykke til!:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Oi - så moro ! Lykke til ;)
 
Det blir nok baby nå skal du se ;) Sender deg nok ikke hjem igjen med 3 timers reisevei!!!! Igjen, masse masse lykke til. Håper du får en fin fødsel :)
 
Lykke til:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Lykke til :) :)
 
Back
Topp