Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, prøv å google slimpropp og se på bilder
Spennende, spennende
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Er litt forskjellig. Men den skal vær ganske seig i konsistens. Og kan være gul, grønn og litt blandet med blod. Men hele kan jo gå, eller deler av den. Men jeg tror du konkluderer raskt med at det er den om du ser noe slikt på papiret eller i trusa altsåSpennende!!!)
Så den ikke sist og lurer på om jeg får sett den denne gangen.. Hvordan i alle dager skal den se ut?![]()
Umulig å la være! Fryder meg over hver vonde kynner, og blir like skuffet hver gang de ikke kommer tilbakeSpennende..aldri godt å si med disse tegnene. Noen ganger kan det jo gå ukesvis andre gange skjer det noe kort tid etterpå. Likevel er vi alle skikkelig på utskikk etter alle mulige tegn som kan bety noe
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Jeg også. Har ganske ubehagelige mensenmurringer på kvelden og våkner av en og annen vond kynner på natta, men vet jo at mange går slik lenge og sist gang kjente jeg ingen tegn før fødselen var igang. Hjelper jo ikke akkurat på forhåpningene at jordmor sier han ligger langt ned pluss at det nok er mye modning på gang. Hun sa også at jeg nok til og med kanskje har åpning. Har ikke blitt sjekket og bryr meg ikke med det heller siden det ikke trenger å bety noe. Meeen hjelper jo litt på motivasjonen selv om det kanskje bare er falske forhåpningerUmulig å la være! Fryder meg over hver vonde kynner, og blir like skuffet hver gang de ikke kommer tilbake![]()
Jeg også. Har ganske ubehagelige mensenmurringer på kvelden og våkner av en og annen vond kynner på natta, men vet jo at mange går slik lenge og sist gang kjente jeg ingen tegn før fødselen var igang. Hjelper jo ikke akkurat på forhåpningene at jordmor sier han ligger langt ned pluss at det nok er mye modning på gang. Hun sa også at jeg nok til og med kanskje har åpning. Har ikke blitt sjekket og bryr meg ikke med det heller siden det ikke trenger å bety noe. Meeen hjelper jo litt på motivasjonen selv om det kanskje bare er falske forhåpninger![]()
Vi får krysse fingreneMin har også gått litt i dag. Helt blankt slim. Er 36+1 i dag. Sist gikk den drøye 14 dager før det ble action. Satser på at det samme skjer denne gangen. Fødsel i uke 38 passer meg fint![]()
Jeg synes jeg har kjent antydning til økende mens-murringer,men det er nok mest sannsynlig innbilningHaha jeg fikk så sjokk da min gikk. Jeg tok hele greia på dopapir og tok bilde av denhaha!
13 timer etterpå gikk vannet!
-- tasting fra mobil --