Slimpropp og mensmurringer

2Mammaer2barn

Flørter med forumet
tror slimproppen har begynt og gå igår da det er mye utflod med slim. Og har hatt 3 dager, mest igår med mye menssmurringer/menssmerter og harde kynnere. Er dette gode tegn tro?:) noen erfaringer fra tidligere svangerskap? Som vil gi noen estimert tid xsmile9 Er uke 38+6 idag.
 
tror slimproppen har begynt og gå igår da det er mye utflod med slim. Og har hatt 3 dager, mest igår med mye menssmurringer/menssmerter og harde kynnere. Er dette gode tegn tro?:) noen erfaringer fra tidligere svangerskap? Som vil gi noen estimert tid xsmile9 Er uke 38+6 idag.
Ja det er gode tegn :) det kan jo fortsatt ta tid, men nå går det bare en vei ❤️
 
tror slimproppen har begynt og gå igår da det er mye utflod med slim. Og har hatt 3 dager, mest igår med mye menssmurringer/menssmerter og harde kynnere. Er dette gode tegn tro?:) noen erfaringer fra tidligere svangerskap? Som vil gi noen estimert tid xsmile9 Er uke 38+6 idag.

Du er jo snart i mål så det kan definitivt være et tegn på at fødsel er nær ja :happy: Men er viktig å ikke bli for ivrig i tilfelle man begynner å går på overtid :)
 
Har hatt en del slim og mye murringer nå i 2 uker.. men man vet aldri, for noen betyr det at fødsel er nære!:)
 
Ja, man griper vel etter antydninger av halmstrå når man nærmer seg :p alle tegn jubler man for, men kjenner man må roe ned også:p


Ja, jeg er like håpefull hver kveld når kynnere sitter i gang, for de er vonde og kommer ganske regelmessig, men da blir jeg og like skuffet hver morgen jeg våkner og det har stoppet opp :angelic:

Bare prøver trøste meg selv med at det blir baby denne måneden uansett !
 
tror slimproppen har begynt og gå igår da det er mye utflod med slim. Og har hatt 3 dager, mest igår med mye menssmurringer/menssmerter og harde kynnere. Er dette gode tegn tro?:) noen erfaringer fra tidligere svangerskap? Som vil gi noen estimert tid xsmile9 Er uke 38+6 idag.

Det er et godt tegn på at noe skjer, men for noen kan det jo ta lang tid. Min har også gått i deler i over en ukes tid, og jeg er i begynnelsen av uke 41 nå. :banghead: Baby blir det uansett, men i de siste ukene er jo nesten alt et tegn. :laughing002
 
Det er et godt tegn på at noe skjer, men for noen kan det jo ta lang tid. Min har også gått i deler i over en ukes tid, og jeg er i begynnelsen av uke 41 nå. :banghead: Baby blir det uansett, men i de siste ukene er jo nesten alt et tegn. :laughing002

Enig, leter etter tegn med lupe nå:p

Men du er jo ihvertfall snart ferdig nå!:)

Er det ikke nye regler på hvor lenge man kan gå over tiden?
 
Enig, leter etter tegn med lupe nå:p

Men du er jo ihvertfall snart ferdig nå!:)

Er det ikke nye regler på hvor lenge man kan gå over tiden?

Vi er heldigvis snart i mål. :) Jeg er ikke sikker på reglene nå. Jeg gikk 11 dager over med første, for 7 år siden, og har "trivselskontroll" nå på søndag dersom det står stille. Hvis det er tilfellet håper jeg de velger å sette meg igang, for nå er det nok. :sad015
 
Back
Topp