slimpropp? *detaljert*

enogtosmå

Gift med forumet
Jeg lurer på en ting... Hvor stor og hvordan ser slimproppen ut? Når jeg var på do nå, så kom det en klump på ca 1x1 cm. Jeg kunne ikke se noe blodstriper i den.. Den var ikke sånn kjempe myk, nesten som sånn snørrslim man får på leketøysbutikken. Kan det ha vært slimproppen? Når går slimproppen egentlig? Før åpning? Etter åpning? når som helst?

Jeg så aldri min slimpropp jeg , så det kan jeg desverre ikke svare på...
Men etter hva jeg har hørt fra andre så kan det høres ut som det er slimproppen...
Men dytter litt her , så kan andre få svare deg emoticon

Slimproppen kan gå flere uker før fødselen og da gror det ofte en ny propp.Alle ser den ikke og andre ser den. Ofte kommer den dager før fødselen.

Det virker som du har sett proppen din, det må ikke være blodstriper i den.
Med nr 1 så gikk proppen min på terminen og det var den snørrklysa i trusa, så ut som en geleklump på samme str som du beskriver. Den natten begyte murringene og fødselen var i gang.

Med nr 2 merket jeg aldri noe til denne slimklædden :)

Ettersom jeg har lest skal den være blank eller rosa, men det som kom hos meg var ikke gjennomsiktig. Det var gulhvittaktig liksom. Er det slimproppen da?

Jeg ringte til sykehuset og spurte jeg :) fikk beskjed om at det var slimproppen :) Jeg håper at det at den nå har gått og jeg i tillegg har hatt mye murringer og VONDE kynnere og masrier, betyr at det blir baby på meg i løpet av helgen :P

så spennende! 

lykke til! 

klem

Hos meg gikk den i to deler. Første delen var en liten kladd med litt fast slimguffe på papiret etter at jeg var på do, den kom på fredagen 3 dager føre det satte i gang..
 Resten som var en skikkelig svær klabadas gikk i do midt i den første harde ria...Den var blank og så ut som gelatin  i en svær klumo, med litt blodrand i...

Min gikk over flere dager. Først kom det som du forklarte, også noen dager etter det kom det mye slim med blod i, og sånn var det i 5 dager. Dagen før jeg fødte hadde jeg mye helt tyntflytende slim. Sorry for detaljer, utrolig kor fort man glemmer fødsel, bekkenløsning og andre ting

Back
Topp