Slimpropp? Advarsel *bilde*

Lillingen

Forelsket i forumet
Er dette slimproppen ?
f0a3b72504eaf9c2791dc79d164fdbaa.heic
 
Regner med det er den ja :) min så og sånn ut da den gikk og kom i tre runder.
 
Kom slik hos meg onsdag, torsdag og fredag. Fredag kveld kom det mer sammen med blod. Da ble riene kraftigere. Lørdag morgen ble lille [emoji170] født [emoji846]
 
Sniker; sånn såg min også ut - men med noen få syltynne blodtråder i. 2 timer etter gikk vannet, og totalt etter 14 timer var ungen ute :)
 
Flere av dere som slimproppen gikk til før fødsel? Og merka det?

Ikke alle som opplever det.
 
Det der ser veldig ut som noe som kom fire måneder etter fødsel, er det mulig?! Kan ikke huske noen slimpropp før fødselen...
 
Her kom slimproppen 4 dager før fødselen[emoji1]
 
Jeg fikk noe som minnet om det for to dager siden, men er sannelig ikke sikker på hva det var. Har ikke født enda.
 
Sniker fra februar, kan dette også være en variant av slimproppen??
 

Vedlegg

  • 00A0F33A-F36B-4CA8-B785-CEEA45F92794.jpeg
    00A0F33A-F36B-4CA8-B785-CEEA45F92794.jpeg
    238,8 KB · Visninger: 240
BF8DF044-B209-4402-9568-160DDD43DB96.jpeg Slik så min ut, den gikk 1445, og rundt kl 20 begynte riene, men hadde fått tegningsblødning i mellomtiden :)
 
Merker litt murringer, men ikke allverden. Snakker med ei bekjent som lurer på om jeg pratet med føden, noe jeg ikke har gjort. Føler meg beroliget av svarene her, men hun tenker veldig på om fostervannet har gått.
 
Merker litt murringer, men ikke allverden. Snakker med ei bekjent som lurer på om jeg pratet med føden, noe jeg ikke har gjort. Føler meg beroliget av svarene her, men hun tenker veldig på om fostervannet har gått.

Korleis går det med deg?
Kjenner du noko meir?
 
Back
Topp