Slimklump...?

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Hei dere, jeg var akkurat på do og så skulle jeg tørke meg foran og da så jeg på papiret er det var en 1,5 cm stor hvit/gjennomsiktig slimklump der. Hva tror dere dette er? Kan det være farlig? er 13+6 i dag og har ikke hatt noe blødninger under hele svangerskapet. Er bekymret nå, bør jeg kontakte lege tror dere?

Er nok bare utflod. Jeg fulgte litt med på tilstandene der som prøver, og i tida før mens var det helt vanlig at utfloden nesten minnet om snørr, og kom i klumper (kun på fingeren da, ikke ut i trusa). Man har jo gjerne mer utflod som gravid, og slimpropp som sikkert bygger seg opp osv. Helt sikker på at det ikke er farlig :)

Er nok bare utflod. Jeg fulgte litt med på tilstandene der som prøver, og i tida før mens var det helt vanlig at utfloden nesten minnet om snørr, og kom i klumper (kun på fingeren da, ikke ut i trusa). Man har jo gjerne mer utflod som gravid, og slimpropp som sikkert bygger seg opp osv. Helt sikker på at det ikke er farlig :)
Okei takk! Ja det minner om lyst snørr liksom. Eller masse utflod i en seig klump

Jeg vil også tippe utflod og ufarlig. Man har også en slimpropp som kan delvis gå flere ganger i løpet av svangerskapet.

Har det og :p Men har aldri fått ut sæd på den måten før

Det avhenger av mannen egentlig, har merket at det kan variere veldig i konsistens. Lurer på om det har med hvor lenge det er siden forrige utløsning? Ellers kan det variere med kosthold og om han har drukket nok, for eksempel. Og om sædrestene har ligget en stund blir det på en måte bare slimklumpene igjen.

Er nok utflod... Har det ca daglig :p er visst vanlig med økt produksjon under svangerskap.. så lenge det ikke lukter og er misfarget :)

Jeg spurte på til, og de sa at så lenge det ikke er spor etter blod i det var det helt ufarlig :)

Back
Topp