slimhoste...

Neah

Gift med forumet
arghh..vetla sliter slik medslimhoste...får omtrent ikke sove..våkner tuusen ganger..noen som vet om det er noe slimløsende å få til babyer? noen som har prøvd solvipect til babyer? gleder meg virkelig til hun blir frisk igjen,slik at vi kan få orden på soverutinene igjen..nå sover hun anten i vogna eller i senga vår ved siden av meg..

Både legen og apoteket her har sagt at vi ikke skal bruke slimløsende på så små med mindre det er absolutt tvingende nødvendig, og da i samråd med lege... Snuppa her slet med det samme før jul, og gjør det igjen nå.. Men vi pøser på med vann, siden det holder slimet "flytende" så det er lettere å få det opp... [:)]

er det vi driver med her også :) men føler at hun har blitt verre..hoster til hun brekker seg eller spyr flere ganger..får se det ann til mandag...er det ikke bedre da får vi ta en tur til legen igjen..

er visst mye rart som bli gitt tilbabyer som de ikke skal ha, bisolvon og efedrin osv (brukt efedrin på datteren min selv, og hatt god effekt, men tør ikke lenger ettersom jeg har hørt så mye negativt.)'
Etter hva jeg har oppfattet er visst solvipect det "beste" for små[:)]

God bedring til lillegullet ditt, er ikke lett når de er så surklete og tette i brystet stakkars[&o]

ORIGINAL: klinkekulen

God bedring til Arja <3 Nå fortjener hun å bli frisk snart, har vært plaget en stund nå :( Stor klem til dere <3

tuusen takk huff ja..nå håper jeg det snart er over..fikk liksom alt på en gang..[:(]

ORIGINAL: klinkekulen

God bedring til Arja <3 Nå fortjener hun å bli frisk snart, har vært plaget en stund nå :( Stor klem til dere <3

sign<3

Leste på generelt her en kveld om sånne slimløsnende.. Hun fikk høre på apoteket at noen midler er såpass "effektive" med slimløsningen at slimet kan kvæle barnet..
Vil tro det er best å klare seg uten, men det går også an å evt ta en telefon til legevakta visst en er usikker (det hadde jeg gjort).

Huff, kjedelig med den hosten [:(] Snuppa her hadde det også ganske lenge, vi fikk anbefalt Bisolvon av både apotek og legen, så da prøvde vi det, men var begrensa effekt synes jeg [&:] Har jo lest nå i ettertid at den ikke er så lur da......

God bedring til vesla di!

Back
Topp