Slimhinner..

H0112

Glad i forumet
Jeg trenger litt synsing jenter [:)]

Jeg var til skanning på fredag og gyn fant ett egg på 20,5mm, MEN slimhinnene ble bare målt til 4,7mm.
På klinikken sa de at jeg ikke skulle ta mer menopur, og vente til i kveld(lørdag) med å sette eggløsningssprøyta. For så å ha inseminasjon mandag formiddag..
Det jeg lurer på da, er, hvor mye bedre kan slimhinnene bli på 3 dager? Og, kan ikke egget bli for stort på den tida? [8|]
Jeg er bare litt skeptisk til hele denne situasjonen [:-]

Kan ikke gi deg et godt svar jeg heller, for meg høres det ut som dette er litt på kanten...jeg skal sjekke opp for deg hvor mye slimhinnen vokser eh....blir tykkere i døgnet, krysser bare fingra for deg at dette fungerer mot alle ods...men de hvet vel hva de gjør ekspertene.

Slik var det ja, skrev dette opp på min hjemmeside på FF for lenge siden:

Good linning between 8-10 mm or more. It is suppose to grown 2.2 mm every other day.

Da vil den bli ca 1.1 mm tykkere i døgnet og da vil du ende på 4,7+3,3= 8 det er jo bra og innenfor normalen, da er spørsmålet hvordan egget takler dette....men det ser absolutt ikke svart ut da, dette kan funke snuppa...noe mer kan jeg jo ikke si....for det variere jo hvor mye tykkere slimhinnen blir i etdøgn også...men dette her er iallefall gjennomsnittet....

Da vil jeg bare ønske deg lykke til snuppa, dette her KAN GÅ DEN RIKTIGE VEIEN FOR DEG!!!!!

Takk for svar! [:)]
[8|] Ja er litt usikker her nå, men legen var veldig optimistisk.. Han mente at siden kroppen ellers ikke var klar for eggløsning ennå, og jeg bare var på dag 10 så ville ikke egget slippe før jeg rakk å sette el.sprøyta i kveld. Men hvor sikker jeg er på det er en annen ting [8D] Sprøyta skal settes nå halv tolv i hvertfall, så får jeg bare håpe at legen vet hva han gjør.
Forrige gang var egget 17 mm når jeg satte sprøyta, så det er tydeligvis ikke noen mellomting her [:-]

ORIGINAL: twinanne

Slik var det ja, skrev dette opp på min hjemmeside på FF for lenge siden:

Good linning between 8-10 mm or more. It is suppose to grown 2.2 mm every other day.

Da vil den bli ca 1.1 mm tykkere i døgnet og da vil du ende på 4,7+3,3= 8 det er jo bra og innenfor normalen, da er spørsmålet hvordan egget takler dette....men det ser absolutt ikke svart ut da, dette kan funke snuppa...noe mer kan jeg jo ikke si....for det variere jo hvor mye tykkere slimhinnen blir i etdøgn også...men dette her er iallefall gjennomsnittet....

Da vil jeg bare ønske deg lykke til snuppa, dette her KAN GÅ DEN RIKTIGE VEIEN FOR DEG!!!!!

Tusen takk for oppmuntring Twinanne [;)]
Ja jeg syns å huske at jeg har hørt noe om minst 7mm på slimhinnene, så jeg satser på at jeg skal klare og komme opp i det på 3 dager. Men det egget bekymrer jeg meg litt for, 1 stusselig modent egg var det inni der, så hvis det har poppa før jeg ligger og spriker for legen, daa blir det bråk altså [8D][:)] Legen skal få skanne meg grundig før inseminasjon i hvertfall [8|]
Så da satser vi på at det er et stoort gullegg denne gangen [:-][:)]

Angåande egget så trur eg det skal gå greitt. No ved mitt siste ICIS hadde eg f.eks 3-4 eggposar på 20 mm el meir ved el og gjekk vel 5 dagar etter det før uthenting. Fekk egg ut frå desse + nokre av dei minde folliklane så dette kan absolutt gå bra! Lykke til! Satsar berre på at slimhinna di vert opp i 8 mm el meir[:)]

syns det hørtes helt greit ut jeg, min gynekolog sa at egget er ca 25mm når det slippes. og vist ditt er 20 så kan det vokse litt til:) Masse lykke til håper det er et skikkelig GULLEGG

Back
Topp