Slimete utflod...

Tvillingmum

Betatt av forumet
Når man får blankt, slimete utflod, er det en del av slimproppen eller noe som kommer før slimproppen? Kjennner jeg er helt grønn på det her med tegn på fødsel da jeg ble satt i gang sist.

Slik har jeg også.. Jeg ringte jordmor for å spørre, og da kunne det være slimproppen som hadde gått. Men det er også vanlig at det blir mye mer slim nedi der etter man blir gravid. Og da kan det også være det slimet som kommer ut..
Men jordmoren jeg snakket med sa at jeg kunne dra å få kontrollert det, om det var slimproppen eller annet slim[8D]

ORIGINAL: Tvillingmum

Når man får blankt, slimete utflod, er det en del av slimproppen eller noe som kommer før slimproppen? Kjennner jeg er helt grønn på det her med tegn på fødsel da jeg ble satt i gang sist.

hadde jeg igår også.ikke noe blod bare blankt. termin er 1 jan så da håper jeg klarer å knipe til det..

Det fikk jeg for noen uker siden også. Kan være deler av slimproppen. Men hele greia er vist stor så bare ta det med ro.

I dag har det kommet mere og med noen små lyserosa biter i, regner nok med at der er deler av slimproppen som løsner.

Man har ofte mer utflod og i litt annen konsistens når man er gravid.. sikker på at det ikke er det?
Men som det er nevnt tidligere kan den proppen gå i deler ja, det har det gjort hos meg og i følge sykehuset burde man være forberedt på fødsel siden den proppen begynner og gå... ting kan gå fort, eller det kan ta tid[;)]

Back
Topp