Slimete utflod

Har det av og til jeg også :-P

Jepp..helt normalt! Men når avtar det? Kan ikke huske at det varte hele sv.skapet sist?

Har mye vanlig utflod [emoji21] ofte jeg løper på do for å sjekke om det er blod eller bare hvit utflod som kommer [emoji31]

Har hatt mye utflod de første ukene, roet seg litt nå men i dag var det på'n igjen:p

Har mye vanlig utflod [emoji21] ofte jeg løper på do for å sjekke om det er blod eller bare hvit utflod som kommer [emoji31]
Det gjør jeg også. I går trodde jeg virkelig at det var blod, det rant så mye..var på kurs så fikk ikke sjekket det før en time senere. Heldigvis var det bare mye utflod. Skikkelig skummelt egentlig, får jo helt panikk.

Det gjør jeg også. I går trodde jeg virkelig at det var blod, det rant så mye..var på kurs så fikk ikke sjekket det før en time senere. Heldigvis var det bare mye utflod. Skikkelig skummelt egentlig, får jo helt panikk.
Godt å høre det er flere som har det slik [emoji1]

Jeg hadde også det trodde jeg, men det viste seg at det var vannavgang og 1.5 cm åpning.
Hørte og at det var vanlig. Endte med ekstrem prematur fødsel i uke 25+4. Holdt han inne ifra 23+3

Back
Topp