Slimete Utflod?

hemmeligennsålenge

September 2013 <3
Er det andre som har fått veldig slimete utflod?
Jeg kan ikke huske jeg hadde det i de to andre graviditetene.
Kan det være tegn på uvi eller noe?
 
jeg hadde det sist, men ikke fått det foreløpig denne gang..stor det er vanlig:)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
Uff ja oss håpe det. Vil ikke ha noen ulumskheter ;) hehe
 
Her er den helt hvit og tynn :) kjennes jo ut som mensen kommer :p
 
Tror det er vanlig at den endrer seg litt. Blir litt tykkere - nesten som snørr (æsj :p ). Bare vær obs ved svie eller vond lukt ;)
 
Tror det er vanlig at den endrer seg litt. Blir litt tykkere - nesten som snørr (æsj :p ). Bare vær obs ved svie eller vond lukt ;)

Hehe, ja det ser litt snørrete ut, men er ikke like mye nå, så mulig det var samlet seg litt opp inatt når jeg sov (usj! høres litt ekkelt ut hehe) Men har ingen symptomer ellers på UVI så håper jeg slipper unna det :)
 
Håper du slipper unna :) Soppinfeksjon kan også endre utfloden, men det er vanskelig å unngå da det kløøøøør! ;)
 
Jeg har også veldig slimete utflod til tider... Men tror jeg har UVI da, for det er vondt å tisse... :/ Har vært det i noen uker nå... Har "legeskrekk" så har ventet så lenge som mulig med å bestille time, men nå har jeg krpøet til korset og bestilt time til i morgen kl. 10 :)
 
Jeg har også veldig slimete utflod til tider... Men tror jeg har UVI da, for det er vondt å tisse... :/ Har vært det i noen uker nå... Har "legeskrekk" så har ventet så lenge som mulig med å bestille time, men nå har jeg krpøet til korset og bestilt time til i morgen kl. 10 :)

Du kan få nyrebekkenbetennelse om du går med uvi for lenge, ikke bra.
Godt du skal til lege i morgen :) God bedring!
 
er vanlig å få mere utfold når man er gravid. var hos legen idag.. og hun kommenterte det når hun skulle ta den kreftprøve saken. og sa at det var heeeelt vanlig. noe jeg syntes å huske fra forrige gang :)
 
Trodde det var sånn som kunne gå over av seg selv jeg :eek: Har aldri hatt UVI før jeg :/


Har ikke hørt om at det bare går over, men jeg er absolutt ingen lege assa :)
Jeg har hatt uvi en gang jeg kan huske. Hadde ingen symptomer før jeg plutselig ble veldig dårlig og måtte til legevakt med sykt vondt i magen. Kan bli alvorlig om man går sånn for lenge. Men - nå skal du til legen i morgen da. Da får du medisin :)
 
ja er vel celleprøve det heter :p legen kalte det kreftprøve.. aner ikke jeg :p tok celleprøve første kontroll sist gang osgå.. også på 6 ukers kontroll etter fødsel.. di var helt fine :) hos henne er det standard å ta den prøven da dette er en periode det skjer mye i kroppen. tenker at det er greit å sjekke det :) hater den skrævestolen, men er heldigvis en kjapp undersøkelse :)
 
når man er gravid må vi være obs på UVI og få behandling tidlig dersom det oppstår, det kan i værste fall føre til urinsyreforgiftning (vet om to som har mistet babyene sine pga det), men da skal det være langvarig og kraftig
 
når man er gravid må vi være obs på UVI og få behandling tidlig dersom det oppstår, det kan i værste fall føre til urinsyreforgiftning (vet om to som har mistet babyene sine pga det), men da skal det være langvarig og kraftig



det var det jeg sleit meg forrige svangerskap. masse ut og inn a sykehuset. vips så hadde jeg nyresvikt.. ikke noe moro :/ så pass på å sjekke urinen jenter!! det kan gå utrolig fort fra man får uvi til det går skikkelig galt!
 
Back
Topp