slimaktig brun utflod idag---nervøs! går ikke riktig vei :(

men om man har en sa blør man vel endel? jeg kan tro at jeg har blødd toppen to te skjeer...

det ser jo mere ut når det kommer på papir...

og legen så jo det var noe inni der, det satt fast på høyre side i livmora, han så bare ikke at det var et foster enda, men trodde det var en tili graviditet da...

sorry jeg mente en ma,fordi du sa det ikke var liv å legen ikke fant noe?

hååååååååååååååååååååper dette ikke stemmer ,lykke til på ny kontroll.

satser på at du er mindre på vei en du tror[;)]

nei det var ikke noe foster men begynnelse til noe, sa han. jeg kan ikke ha tatt så feil, jeg vet jo når jeg hadde mensen... men kan jo hatt en senere eggeløsning?

huff, blir jo gal, må vente til onsdag å se da viss det ikke skjer noe innen da selvsakt.

Neste gang du drar til legen, kan du be om å få ta en blodprøve, HCG-kvantum. Dersom denne "scorer" tilfredsstillende er du gravid :)

har heller ikke hatt sex siden 14 november ... siste mens var 29.oktober

og jeg er jo gravid så det kan ikke ha skjedd etter 14 nov!

jeg tok blodprøve idag også ja, sånn hcg, får svar imorgen, hvor mye skal en god prøve ligge på?

Halloen.......
Hmmz hvor rart, Trudde at du måtte ha en sånn sprøyte etter en abort eller en fødsel..... ???????
Jeg måtte ha det...... [:D]

Forje svangerskap jeg hadde endte med abort. Jeg var kommet til uke 13 og hadde kynnere. på nytt år fikk jeg blødninger, men det var så lite at en nesten måtte bruke lupe. kom på sykehuset 1 jan. og det var der jeg fikk mer blødninger. innvendig ultralyd viste at jeg hadde mistet. Jordmor som undersøkte meg sa at ofte mister en fosteret i uke 7-8 men kroppen reagerer ikke før i uke 12-13 og det er da en ofte merker aborten og blødningene kommer[:@]. Så jeg fikk vite at jeg hadde sikke gått gravid uten foster i ca 5 uker. Sprøtt[&:].

Får håpe at det går bedre med deg og jeg krysser fingrene for deg. lykke til[:)]

Back
Topp