slimaktig brun utflod idag---nervøs! går ikke riktig vei :(

Burresprett

Andre møte med forumet
våknet med litt brunaktig slim idag. 6+3 på vei, hatt et komplett problemfritt svangerskap før (unntatt slutten).

er seriøs nervøs her og tør nesten ikkenoe.

tatt tester og er gravid enda, er så redd, alrdi opplevd noe abort eller slikt jeg.

noen som har erfaringer?

tenkte å ta en legesjekk imorgen tili! kan jeg be om innvendig UL?

Jeg hadde utflod med mørkt/brunt blod i uke 7. Ble bekymret og ringte Kvinneklinikken på Haukeland, men de sa jeg måtte bare slappe av, så lenge det ikke kom større mengder, friskere blod og kraftige smerter. Leste et sted at 1 av 4 gravide kvinner opplever blødninger i svangerskapet, så det er ganske normalt. Du kan nok slappe helt av!

uff det der er ikke noe gøy[&:]
Men det er ganske så normalt at enkelte blør litt i svangerskapet uten av det er noe gale.
Du har rett på å få innvendig ul.

Hei!

Jeg hadde også litt brun/gul utflod i dag, ble kjemperedd!!!!! Er roligere etter at jeg har lest litt her inne på forumet og på internett generelt. Jeg har ikke noe vondt .
Vi får håpe det beste......Er det mye hos deg da?

huff det er aldri noe artig å begynne å blø..[:(]
men det du beskriver høres ut som levret blod
altså gammelt blod....
Så lenge du ikke har ferskt rødt blod og smerter så tror jeg at du
kan slappe helt av:)
Har blødd et par ganger uten at det har skjedd noe,så det er
nok ganske vanlig[:)]

skal til lege kl.11 nå.

det er ikke mye nei , men nok til at tankene setter igang! det var litt sånn brunt slim og littegrann noe som ser ut som hinne eller noe...

er kjemperedd her.

tusen takk for oppmuntrende svar!

Lykke til!!!!

det var ikke liv der.

ba om resus sprøyte siden jeg er resusminus, men legen sa det ikke var nødvendig!!!!???

trist dette her skal tilbake onsdag for ny ul og se om det har kommet ut eller hva som skjer, legen så ikke stort inni der!?

Dette var ikke noe gøy [:(][:(] Sender deg en trøsteklem jeg

Så synd!!![:(]
Vil bare sende deg en trøsteklem, går nok bedre neste gang!

legen trudde jeg ikke var så langt som jeg sier, kan jeg ha hatt senere eggeløsning og derav ikke hjerteslag enda?

6+4 siden mens da.

jeg blør nesten ikke mere nå, så jeg lurer...

Hei!

Hvor mye blør du da? Er det friskt blod?

det er brunt nå, var rosa idag morges når jeg tok ul innvendig.

jeg bare sitter her med tusen tanker...skal tilbake på sykehus til onsdag og sjekke inni igjen. vet ikke helt hva de skal se etter?

Får håpe at du er for kort på vei til å høre hjerteslagene da, og at alt er i orden! Krysser det som krysses kan for deg!

uff dette var ikke noe hyggelig!kansje du har hatt en sa?da får man ikke vondt,eller merker noe.før ul.men man kan få en liten blødning!da må du på sykehuset for utskrapning pga kroppen ikke har fått med seg at det ikke er liv!

det trenger ikke være dette men det hørtes slikt ut![8|]

vet hvordan du har det!masse trøste klemmer fra meg!

ORIGINAL: MRS.LOLITA LEMPICKA

men når begynner det å slå da?

antall uker fra siste mens altså.

hjerte begynner å slå i uke 6.

Back
Topp