Slim

Orchidaceae

Glad i forumet
Assistert-jentene
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg opplevde i kveld å få mye slim på papiret etter å ha vært på do og tisset. Har ikke opplevd det før i svangerskapet. Blir litt bekymret fordi jeg lurer på om det kan ha vært slimproppen? Håper det ikke er det fordi jeg er bare 30+0. Skal kontakte jordmor i morgen. Ville bare høre om noen andre har opplevd lignende?
 
Tror hele eller deler av min slimpropp gikk for 3 uker siden, fremdeles ikke skjedd noe. Er 30+1 i dag. Jeg ringte føden når det skjedde og fikk beskjed om at det ikke var et tegn på fødsel i seg selv, at kroppen kan lage ny slimpropp og at den kan gå delvis eller helt flere ganger. Men om jeg fikk rier eller vannet gikk så måtte jeg ta kontakt igjen ;)
 
Hos meg øker mengden slim på slutten av svangerskapet, slimproppen gikk sist og den var blodig og ekkel, så merka godt det var den.
Nå er det mengder slim, litt som eggløsningslim.
 
Tror hele eller deler av min slimpropp gikk for 3 uker siden, fremdeles ikke skjedd noe. Er 30+1 i dag. Jeg ringte føden når det skjedde og fikk beskjed om at det ikke var et tegn på fødsel i seg selv, at kroppen kan lage ny slimpropp og at den kan gå delvis eller helt flere ganger. Men om jeg fikk rier eller vannet gikk så måtte jeg ta kontakt igjen ;)
Tusen takk for et informativt og beroligende svar :)
 
Hos meg øker mengden slim på slutten av svangerskapet, slimproppen gikk sist og den var blodig og ekkel, så merka godt det var den.
Nå er det mengder slim, litt som eggløsningslim.
Tusen takk for et informativt og beroligende svar :) Jeg opplever også at det minner om eggløsningsslim. Opplevde det samme nå etter dobesøk. Har ikke noe vondt eller noen andre plager.
 
Back
Topp