Slim

prizz94

Betatt av forumet
beklager veldig ekkelt spørsmål, men.. jeg var helt ferdig med renselsen min etter ca 4 uker, det er nå 7 uker siden. Men nå når jeg er på do og tørker meg så er det veldig mye slim. Ingenting i trusa, kun når jeg tørker. Er dette normalt og når gir det seg i tilfelle? Kjenner at jeg ikke har så veldig lyst å oppta sexlivet igjen når det er sånn :(
 
Var hos legen hin dagen og spurte om det samme.. er helt vanlig.. vanlig med endel utflod etter renselse sa legen min. Også vanlig med lukt av den. Spesielt etter at det har vært mye blod der nede. Så det er ganske vanlig at det skal stabilisere seg der nede.. er også ikke helt klar for å ta opp igjen aktiviteter nå som det er slik.. 7 uker siden fødsel..
 
Var hos legen hin dagen og spurte om det samme.. er helt vanlig.. vanlig med endel utflod etter renselse sa legen min. Også vanlig med lukt av den. Spesielt etter at det har vært mye blod der nede. Så det er ganske vanlig at det skal stabilisere seg der nede.. er også ikke helt klar for å ta opp igjen aktiviteter nå som det er slik.. 7 uker siden fødsel..
Godt å vite at det er normalt hvertfall :) begynner å bli ganske klar og sambo også, men ikke når det er sånn..
 
Samme her! Utrolig mye. Mer enn under eggløsning liksom. Godt å se at det er vanlig :)
 
Jeg har lurt på det samme! 8 uker siden fødsel på onsdag. Godt å høre at det er vanlig. Skulle tro jeg visste sånt etter å ha født 4 ganger, men jeg kan virkelig ikke huske at jeg har hatt det de andre gangene!
 
Jeg har lurt på det samme! 8 uker siden fødsel på onsdag. Godt å høre at det er vanlig. Skulle tro jeg visste sånt etter å ha født 4 ganger, men jeg kan virkelig ikke huske at jeg har hatt det de andre gangene!

Jeg husker heller ikke dette fra sist. Kanskje det er forbeholdt desemberunger ;)
 
Mye mye utflod her og 4 1/2 uke siden fødsel og har ikke blødd på flere uker, men må bruke bind fordi det er så mye :(
 
Back
Topp