Slim/slimpoppen

Blir spennende å se fremover da:) tok det lang tid for deg? Har lest det likevel kan ta flere uker før fødsel så kan jo fremdeles gå til termin;)

Den gikk 2-3 dager før termin, så ble jeg satt i gang 3 dager på overtid. Så skjedde ikke noe på de dagene! Så vet ikke hva som hadde skjedd om jeg ikke hadde blitt det[emoji4] uansett spennende med noe som skjer! Jeg blir så utålmodig i denne varmen! Meldt 32 grader her i dag [emoji849]

Beklager detaljer [emoji85]tipper den hadde vært 1-2 cm som en klump, men nå var den jo stekt utover papiret. Var hvertfall noe helt annet enn det jeg er vant med i mengde farge og konsistens. Men den kan vel gå delvis også har jeg forstått.
Ja den kan gå delvis. Stort sett lages den på nytt igjen da. Jeg ville nok ikke stresset med om den var gått allerede. Ville kanskje forhørt meg med Jordmor, men hadde ikke ventet 6-7 uker uten å bade fordi muligens deler av proppen var gått. Hadde det vært et par uker til termin og du var sikrere på at den var gått ville jeg tatt mer hensyn. Erfaringen fra sist svangerskap er at utfloden er rar og det kan komme MYE i ulike konsistenser.

Har du hatt masse mere slim i ettertid? Det fortsetter gjerne med mye slim etterpå, type bruke et lite bind.

Har en del slim her også, kommer i klumper/tråder av varierende størrelse, men ingen store liksom. Hatt det sånn de siste tre dagene tror jeg. Dagene går i surr. Ser litt ut som (og hold på hatten nå:p) det hvite greiene rundt bogskinken:wideyed: Stort sett blankt på farge, men tidvis også litt mer blakket/gulaktig, uten å være gult. Kan minne om større mengder med el-slim. Sikkert bare utflod, men kan jo begynne å lure litt. Kommet en god del idag, men hadde sex igår så tenker det gjør sitt også. Om det er mulig at slimproppen kommer litt og litt, kan det kanskje virke litt sånn her. Samtidig er jo denne gravidkroppen forunderlig:p Er ikke sånn at jeg må bruke truseinnlegg en gang, her kommer det i mengder på papiret under toalettbesøk.

Har en del slim her også, kommer i klumper/tråder av varierende størrelse, men ingen store liksom. Hatt det sånn de siste tre dagene tror jeg. Dagene går i surr. Ser litt ut som (og hold på hatten nå:p) det hvite greiene rundt bogskinken:wideyed: Stort sett blankt på farge, men tidvis også litt mer blakket/gulaktig, uten å være gult. Kan minne om større mengder med el-slim. Sikkert bare utflod, men kan jo begynne å lure litt. Kommet en god del idag, men hadde sex igår så tenker det gjør sitt også. Om det er mulig at slimproppen kommer litt og litt, kan det kanskje virke litt sånn her. Samtidig er jo denne gravidkroppen forunderlig:p Er ikke sånn at jeg må bruke truseinnlegg en gang, her kommer det i mengder på papiret under toalettbesøk.

Gu kor komisk, det var det rundt bogskinke jeg å brukte til å beskrive min[emoji23] ( lenge til neste skinkesalat [emoji23]) det høres veldig ut som deler av proppa! Jeg hadde ikke blod i min!

Jeg var hos jm i dag og spurte litt rundt denne slimproppen. Hun syntes den får ufortjent mye oppmerksomhet på internett[emoji12] Hun sa også at det ikke var noe problem og bade om proppen var gått delvis heller helt. Så lenge fostervannet ikke er gått er det tett inn til barnet:) så da blir det bading i dag og[emoji7] Hun trodde det kunne være litt av proppen som var gått slik jeg beskrev den. Hodet til lille var festet og det var ikke uvanlig:)

Jeg var hos jm i dag og spurte litt rundt denne slimproppen. Hun syntes den får ufortjent mye oppmerksomhet på internett[emoji12] Hun sa også at det ikke var noe problem og bade om proppen var gått delvis heller helt. Så lenge fostervannet ikke er gått er det tett inn til barnet:) så da blir det bading i dag og[emoji7] Hun trodde det kunne være litt av proppen som var gått slik jeg beskrev den. Hodet til lille var festet og det var ikke uvanlig:)

Min JM syntes og at slimproppen fikk alt for mye oppmerksomhet :hilarious: hun hadde opplevd flere gravide som mente at fødselen var i gang fordi "proppen" hadde gått, men den begynner jo ikke nødvendigvis med det.

Jeg så aldri noe til den sist og har slim så og si hver dag :P har heller ikke vært noe jeg har tenkt på i det hele tatt sist eller denne gang.:hilarious:

Så bra! Veldig greit å vite i denne varmen :-) Da får du bade med god samvittighet :-)

Måtte en tur innom føden her om dagen og fikk beskjed om at jeg hadde 2 cm åpning. Har ikke merket noe til slimproppen, så vet ikke om den har gått. Kan den fremdeles være tilstede om man har åpning, egentlig? :bookworm: Har hatt slimete utflod, men that’s it

Måtte en tur innom føden her om dagen og fikk beskjed om at jeg hadde 2 cm åpning. Har ikke merket noe til slimproppen, så vet ikke om den har gått. Kan den fremdeles være tilstede om man har åpning, egentlig? :bookworm: Har hatt slimete utflod, men that’s it

Ja, mange som ikke merker den og går under den aktive fasen [emoji4] hvordan merket du at du hadde åpning?

Ja, mange som ikke merker den og går under den aktive fasen [emoji4] hvordan merket du at du hadde åpning?

Gikk en dag med vonde kynnere, som i løpet av kvelden ble regelmessige og vondere. De varte 1 min og hadde 2 min pause. Så jeg ringte føden for å høre, og de ville ha oss inn på en sjekk siden jeg kun var 36+0. Så de sjekket åpning og sånt der inne :happy: De avtok heldigvis i styrke i løpet av natten, så vi fikk dra hjem

Igjen et spørsmål om denne slimproppen. Hvor stor er den egentlig?Har gått i tre dager nå hvor det kommer ut store mengder slim flere ganger til dagen[emoji85]

Igjen et spørsmål om denne slimproppen. Hvor stor er den egentlig?Har gått i tre dager nå hvor det kommer ut store mengder slim flere ganger til dagen[emoji85]

Lages jo nytt hele tia da :P her har jeg og hatt store mengder daglig og virker ikke som om at det tar slutt ...

Ja er ikke så festelig å få en skikkelig klyse på papiret nesten hver gang man er på do :bag: som i tillegg er ganske ofte nå mot slutten :hilarious:

Ja det blir liksom en del doturer i løpet av dagen/natten [emoji85]

Sniker fra juni [emoji28] På morgenen dagen jeg fødte oppdaget jeg litt lysebrun utflod på truseinnlegget. Ringte føden og fikk beskjed om at det mest sannsynligvis var slimproppen. Riene startet noen timer senere samme dagen. Fødte 40+6.

Back
Topp