Slim og svart blod 9 uker e.fødsel

Bondebaby

Andre møte med forumet
Hei!
Da jeg er førstegangsfødende, så er jeg litt usikker på hva som er normalt i renselsen..

Jeg blødde ikke så lenge, men har hatt utflod siden. Av og til vært litt grønnaktig, men det har gått over.. Men nå er bindet svart når jeg skal skifte! I tillegg har jeg veldig mye slim; det henger ned etter dobesøk og kan nesten ikke slites av.. Er dette normalt? Snart 9 uker etter fødselen..
 
Ser nå at denne skulle inn på "mai2016" gruppa, men vet ikke helt hvordan jeg får slettet den.. Men har dere tips til casen min, så blir jeg veldig glad :)
 
Hei!
Da jeg er førstegangsfødende, så er jeg litt usikker på hva som er normalt i renselsen..

Jeg blødde ikke så lenge, men har hatt utflod siden. Av og til vært litt grønnaktig, men det har gått over.. Men nå er bindet svart når jeg skal skifte! I tillegg har jeg veldig mye slim; det henger ned etter dobesøk og kan nesten ikke slites av.. Er dette normalt? Snart 9 uker etter fødselen..

Dette er nok enten rester av skorpen, litt gammelt blod, eller begynnelsen på en ny mens.
Utflod skal man ha til vanlig også, så det er bra. :)
Grønnaktig er ikke egentlig bra, så få det sjekket. ;)
 
Ikke uvanlig. Hadde masse av det! Takk til mamma som fortalte meg om sånt fordi ingen andre sa noe om renselsen og hvor brutal den kunne være. Det går over :)
 
Husker som førstegangsfødende varte renselsen ganske lenge. Var av og på hele tiden, men grønnfarget aldri opplevd. Ville ringt og forhørt meg med lege. Håper det snart gir seg hos deg.
 
Back
Topp