Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har også fått sår.. I halsen så det er vondt å svelge! nei, nå får det snart være nok!!!!sliter ja.. vært konstant tett så nå har det gått over til sår.. dvs det som kjennes ut som snørr og shit er blod kan umulig være helt bra..
Det er jo tortur dette her....Ikke si det.. Jeg har vært "forkjøla" siden august nå.. Er lei ja!
Har også fått sår.. I halsen så det er vondt å svelge! nei, nå får det snart være nok!!!!
Det slimet i halsen holder meg også våken om natta.. Svelger og svelger uten at det forsvinner! Kommer liksom aldri opp! Høres jo ut som en gammel dame som harker...Helt enig! Våkner om natta av slim i halsen, og sliter med det hele dagen lang. Skikkelig plagsomt! Skal bli godt når det går over
Dæven! Her er det totalt motsatt! Hva med noe Aloe Vera spray fra helsekost eller noe i den duren? Som smører litt??Er det noen andre som lider av uhelbredelig nesetørrhet!?!? Jeg er knusk tørr! Har prøvd å bruke nozoil fra apoteket, men det er en olje( veldig ubehagelig å bruke, jeg har et glass vann ved sengen, som jeg tar 2 fingre nedi og deretter opp i nesen og "sniffer" da vannet.... Føler meg litt rar som gjør det, men det er det eneste som hjelper. Noen tips? Noen der ute som har opplevd det samme?