Slim og gørr

Klaramor

Elsker forumet
Æsj, sorry overskrifta!! Men jeg er såååå lei av å ha slim i halsen og tett i nesa uten å være forkjøla!!! Skjønner ikke hvorfor disse slimhinnene må overprodusere!? Utrolig irriterende! Flere som sliter med snørr og gørr? Noen tips til å bli kvitt slim i halsen?

Ikke si det.. Jeg har vært "forkjøla" siden august nå.. Er lei ja!

sliter ja.. vært konstant tett så nå har det gått over til sår.. dvs det som kjennes ut som snørr og shit er blod :o kan umulig være helt bra..

Enig!! Jeg er i tillegg forkjølet på ekte nå, så nå er det enda verre enn vanlig! Og saltvannsnesespray funker ikke godt nok

Helt enig! Våkner om natta av slim i halsen, og sliter med det hele dagen lang. Skikkelig plagsomt! Skal bli godt når det går over :)

Helt enig! Våkner om natta av slim i halsen, og sliter med det hele dagen lang. Skikkelig plagsomt! Skal bli godt når det går over :)
Det slimet i halsen holder meg også våken om natta.. Svelger og svelger uten at det forsvinner! Kommer liksom aldri opp! Høres jo ut som en gammel dame som harker... :(

Er det noen andre som lider av uhelbredelig nesetørrhet!?!? Jeg er knusk tørr! Har prøvd å bruke nozoil fra apoteket, men det er en olje( veldig ubehagelig å bruke, jeg har et glass vann ved sengen, som jeg tar 2 fingre nedi og deretter opp i nesen og "sniffer" da vannet.... Føler meg litt rar som gjør det, men det er det eneste som hjelper. Noen tips? Noen der ute som har opplevd det samme?

Er det noen andre som lider av uhelbredelig nesetørrhet!?!? Jeg er knusk tørr! Har prøvd å bruke nozoil fra apoteket, men det er en olje( veldig ubehagelig å bruke, jeg har et glass vann ved sengen, som jeg tar 2 fingre nedi og deretter opp i nesen og "sniffer" da vannet.... Føler meg litt rar som gjør det, men det er det eneste som hjelper. Noen tips? Noen der ute som har opplevd det samme?
Dæven! Her er det totalt motsatt! Hva med noe Aloe Vera spray fra helsekost eller noe i den duren? Som smører litt??

Urk ja her har jeg vært tett siden starten av svangerskapet og blir bare værre. Blir neseblod når jeg snyter meg og er tungt å puste innimellom. Vet det er en bagatell, men gleder meg til det er over. Hadde det sånn sist også og det forsvant heldigvis ganske umiddelbart etter fødselen.

Back
Topp