Slim og åpning?? (Obs, bilde av slim)

Happy1991

Flørter med forumet
Er det noen som har peiling på om det er normalt eller om jeg burde kontakte jordmor i morgen? Jeg har i en tid hatt en del slim på papiret av og til, men aldri ikke så mye som i dag. I dag kom det ganske mye, og jeg kjente etter på livmorhalsen selv (brukte hansker) og den kjentes nå åpen ut, tidligere har den vært helt lukket. Er i uke 30 så er vledig tilig og derfor jeg blir litt stressa.
 

Vedlegg

  • 1DCAB163-A88E-4642-A187-E74770B2AFD0.jpeg
    1DCAB163-A88E-4642-A187-E74770B2AFD0.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 150
Slimproppen er det veldig ofte blodstriper i, men jeg er enig i at dette ikke ser ut helt som vanlig utflod.
Nå er du kommet så langt at du burde ringe fødeavdelingen og spørre.
 
Hvordan går det med deg?
Det går fint:) snakka med føden, og de ville jeg skulle komme inn dersom jeg fikk mer mensen smerter eller noe.
Er så vanskelig å vite når det er vondt nok, føler meg så til bry. Men jeg har jo ubehag i mage, men føler jo jeg har hatt det ofte.
 
Det går fint:) snakka med føden, og de ville jeg skulle komme inn dersom jeg fikk mer mensen smerter eller noe.
Er så vanskelig å vite når det er vondt nok, føler meg så til bry. Men jeg har jo ubehag i mage, men føler jo jeg har hatt det ofte.
Det er lav terskel for en rask sjekk, så jeg synes ikke du skal være redd for å være til bry.
Hadde jeg vært deg, hadde jeg ringt jordmor og bedt om å få komme til henne for en rask sjekk, så kan hun vurdere i lag med deg.
 
Sniker fra juli :).
Jeg har hatt slik av og på i 4-5 uker nå (er 33+6 i dag) :).
Slimproppen pleier å ha blodstriper i seg som noen over her nevner :). Når slimproppen min har gått med de 3 andre barna hadde de det :)
 
Last edited:
Sniker fra oktober, men mor til 2. Synes dette var mye slim ja. Ville bedt om en kontroll hos jordmor.
 
Jeg har mye utflod og det på bildet ser ut som mitt på de verste dagene. Men sånn har det vært egentlig siden helt i starten. Om du har ubehag i magen i tillegg så ville jeg nok vært på den sikre siden og snakket med jordmor om å få komme inn på en sjekk. Kan ikke være godt å hå rundt og være usikker. ❤️
 
Er det noen som har peiling på om det er normalt eller om jeg burde kontakte jordmor i morgen? Jeg har i en tid hatt en del slim på papiret av og til, men aldri ikke så mye som i dag. I dag kom det ganske mye, og jeg kjente etter på livmorhalsen selv (brukte hansker) og den kjentes nå åpen ut, tidligere har den vært helt lukket. Er i uke 30 så er vledig tilig og derfor jeg blir litt stressa.

Jeg har hatt SÅ mye av det der, litt av og på gjennom svangerskapet :yuck: Skikkelig nasty, men har forstått det sånn at det er «vanlig» utflod..
 
Hei. Har du fått snakket med jordmor og funnet ut litt mere? Slimproppen trenger ikke nødvendigvis å ha blodstriper i seg. Jeg synes dette så ut som en slimpropp og håper du har fått undersøkt dette.

masse lykke til.
 
Hei! Ja jeg var på sykehus for en sjekk etter mye vondt i magen. Viste seg at kynnerne har hatt noe for seg å kan godt hende det kommer en baby før tiden. Men enn så lenge skal jeg kontakte dem igjen om jeg har mer vondt i magen. :dummy:
 
Back
Topp