Slim med litt blod i

Hobbit

Elsker forumet
I går da jeg skulle på do komm det helt gjennomsiktig slim med tynn stripe blod i jeg har IKM onsdag 1/9 .......lurer på hva dette kan være ?.

Mensen pleier ikke starte sånn iallefall [8|].

Ellers så må jeg lege til at jeg er ekstremt trøtt og svimmel , og har hatt sårt tannkjøtt.

Kan jeg være gravid ?

ta en test

Akkurat sånn var ihvertfall min festeblødning noen dager før IKM [;)] Lykke til!

IKM hva er det?

ORIGINAL: Svartengel

ORIGINAL: reidis

IKM hva er det?

Mensen[:)]

[;)] takk

ORIGINAL: Lucienne

Akkurat sånn var ihvertfall min festeblødning noen dager før IKM [;)] Lykke til!

Kom det mere blod senere eller var det bare den ene gangen ?

Tusen takk for lykke ønskninger [:)]

Jo ja vill det men så tenker jeg at det er så tidlig enda [8|][&o]

Er så innmari redd for å bli skuffa , så derfor tester jeg bare når jeg har symtomer og mensen uteblir [:D][8D] (litt rar sån )

ORIGINAL: Hobbit

Er så innmari redd for å bli skuffa , så derfor tester jeg bare når jeg har symtomer og mensen uteblir [:D][8D] (litt rar sån )

men du kan jo bli skuffa av å spørre om det her også.. mange kan si at du kan være gravid også får du kanskje falske forhåpninger  også får du en negativ test.
enn å bare ta testen å skjekke..[:D][:D][:D]

men lykke til... deilig å få vite om man er gravid :)

ORIGINAL: reidis

ORIGINAL: Hobbit

men du kan jo bli skuffa av å spørre om det her også.. mange kan si at du kan være gravid også får du kanskje falske forhåpninger  også får du en negativ test.
enn å bare ta testen å skjekke..[:D][:D][:D]

men lykke til... deilig å få vite om man er gravid :)

Klart det men her er det alltid et håp om at noen har opplevd det samme [;)] 

Trodde festeblødning skjedde ca5-6 dager etter el.. ? Jeg spør fordi jeg ikke er helt sikker..

IKM står for ikke kommende mensen..

Sist syklus nå hadde jeg det slik du beskriver der, men da kom tr rett rundt svingen..

Så er nok bare en test som kan gi deg svaret.
 Lyykke til uansett

Back
Topp