Slim med blod i flere dager på rad

Iceangel91

Glad i forumet
Hei hei :) har hatt en del slim med blod i det siste .... Først søndag kveld og så mandag morgen og nå igjen :/ var på føden på mandag for sjekk og da hadde jeg 1-1,5 cm åpning men ellers gikk det fint med lillegutt... Men er dette normalt ? Var ikke litt likt sist gang jeg gikk gravid og har heller aldri hørt om noen så har hatt blodig slim flere dager på rad :/

Jeg ville nok tatt en telefon til føden eller lege/jm og hørt hva de har å si. Det skader aldri å ta en telefon :)

Det er vel slimproppen som driver går tro?? Går jo Ann ringe føden for å bli beroliget, men veninna mi hadde det sånn og det var isåfall slimproppen som gikk litt og litt :)

Det er vel slimproppen som driver går tro?? Går jo Ann ringe føden for å bli beroliget, men veninna mi hadde det sånn og det var isåfall slimproppen som gikk litt og litt :)
Ringte til føden og de sa at jeg bare måtte vente og se det an :P har en del nedpress... Fikk beskjed på mandag når jeg var på sykehuset at jeg måtte slappe mye av og sånt men det er vanskelig når man har en litt lat samboer + søsteren min som også er lat :P

Ringte til føden og de sa at jeg bare måtte vente og se det an :P har en del nedpress... Fikk beskjed på mandag når jeg var på sykehuset at jeg måtte slappe mye av og sånt men det er vanskelig når man har en litt lat samboer + søsteren min som også er lat :P

Prøv slappe av så mye som går Ann, hvis føden ba deg om det er det best for lille i magen din tross alt <3 da får samboer trå mer til eller så får klesvasken rett og slett ligge :p!! Spennende se da :D

Back
Topp