Slim i halsen

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Noah har fått sånn slim i halsen. Surkler langt nedi der. Kjempe ekkelt. Jeg ammer masse og gir han vann om han vil ha. Men noe annet tips? Har ikke funket å dunke han i ryggen... eller kanskje jeg ikke har funket hardt nok.
 
Uff, ingen gode tips her. G har også ofte slim og føler ingenting virker. Gir hostesaft, men opplever ikke særlig effekt. Da han var liten, syns jeg det var skummelt, men nå hoster han liksom opp det verste :)
 
Har ingen gode tips desverre, men hvis det er virkelig ille og han plages masse med det ville jeg kontaktet lege. A har også slitt med en del slim, men ho klarer å hoste opp det værste. Og hver gang jeg har tenkt jeg må ringe legen i morgen så har det vært mye bedre når hu har våkna:p
 
Uff sånt er slitsomt. Det går som regel over. Jeg tok med min til legen for ikke så lenge siden pga det samme. Men var ingenting. De greier ikke å få det opp på samme måte som oss

Og ALDRI gi hostesaft. Det kapsler inn slimet og man kan bli kvalt hvis det går for langt.
 
Det er slitsomt. Vi kutta ut så mye melkeprodukter som mulig i den perioden. For melk er med på produsere slim. Men ikke lett når de er så små:)
 
Uff sånt er slitsomt. Det går som regel over. Jeg tok med min til legen for ikke så lenge siden pga det samme. Men var ingenting. De greier ikke å få det opp på samme måte som oss

Og ALDRI gi hostesaft. Det kapsler inn slimet og man kan bli kvalt hvis det går for langt.
Å? Var legen som sa vi skulle gi...
 
Å? Var legen som sa vi skulle gi...
Var noe jeg hørte fra kjæresten til pappa for en stund siden( hu er hjelpepleier) og sett advarsler mot det. Legen min sier at vi ikke skal gi det. Men mindre barnet er sykt ( tatt prøver som viser det) og får det på resept.
 
Oi det har ikke jeg tenkt på! Har gitt litt hostesaft da frøkna vår hoster til hun kaster opp... trodde hostesaft var slimløsende jeg...
 
Oi det har ikke jeg tenkt på! Har gitt litt hostesaft da frøkna vår hoster til hun kaster opp... trodde hostesaft var slimløsende jeg...
Ja står det men er visst ikke det. Kjæresten til pappa sa det i forbindelse med at de i hjemme sykepleien hadde blitt advart om det og fikk beskjed om å slutte å gi brukerne hostesaft med mindre det var på resept for en sykdom.
 
Jeg ringte legevakten i dag tidlig bare sånn for å få en mening om dette kunne være noe å bekymre seg over. Men han har ikke feber, godt humør, leker og prater. I tillegg til at jeg ammet masse så sa hun at det var bra og hvis det ble værre kunne jeg ta turen. Eller hvis jeg var bekymret nå så måtte jeg bare komme innom. Men jeg ville se det an utover dagen. Han er ikke blitt værre ihvertfall :) så håper det er bedre til i morgen, hvis ikke så tar jeg nok turen inn for en sjekk.
 
Ja står det men er visst ikke det. Kjæresten til pappa sa det i forbindelse med at de i hjemme sykepleien hadde blitt advart om det og fikk beskjed om å slutte å gi brukerne hostesaft med mindre det var på resept for en sykdom.
Hmm... da får vi la vær å gi det. Fikk uansett råd fra hs om at hvis det fortsatte så kunne vi snakke med legen om å få et forstøveraparat og saltvannsinnhalasjon til henne. Etter vi pratet med hs har hun blitt mye bedre da, men ringer hviqs det blir værre igjen
 
Var noe jeg hørte fra kjæresten til pappa for en stund siden( hu er hjelpepleier) og sett advarsler mot det. Legen min sier at vi ikke skal gi det. Men mindre barnet er sykt ( tatt prøver som viser det) og får det på resept.
Oi. Ja da slutter jeg å gi det før jeg vet noe mer.
 
Hvordan går det med Noah?:)

Han er heldigvis bedre i dag :) og sååå glad for å få pappaen sin hjem igjen! I dag vekket han pappaen sin med å sette seg oppå han å humpetitten humpetatten og bøyde seg med mot hodet hans og sa pappaaaaa [emoji7] smelt!
 
Han er heldigvis bedre i dag :) og sååå glad for å få pappaen sin hjem igjen! I dag vekket han pappaen sin med å sette seg oppå han å humpetitten humpetatten og bøyde seg med mot hodet hans og sa pappaaaaa [emoji7] smelt!

Så bra:)
Dem er så gromme når dem gjør slik:happy:
 
Så søøt <3 Så fint det går bedre =)
 
Back
Topp