Slik sover du godt som gravid

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Mange gravide får problemer med å sove som følge av kvalme, halsbrann, uro i bena - og aktivitet i magen! Dette er problemer man må regne med, men de kan forverres hvis du hadde dårlige søvnvaner før du ble gravid. Fortvil ikke - det finnes råd for en bedre nattesøvn!

Les artikkelen her

Sliter du med nattesøvnen?

Sover veldig dårlig, men kan fortsatt ligge på magen uten noen problemerer. Nesten ikke mage i det hele tatt. Er 21+ 2.

Jeg sover fortsatt veldig godt... Bør nok nyte det mens jeg kan ;)

Sliter endel med søvnen.. våkner ofte midt på natta uten å få sove igjen.. enten må jeg på do, ellers er det ubehagelige kynnere eller vondt i rygg/bekken.. men sover godt enkelte netter da..

Eneste jeg kan gjøre i følge den artikkelen er å kaste ut gubben fra soverommet :-P

Sliter veldig med søvnen og ligger våken 2-4 timer før jeg endelig sovner.. dette er utrolig slitsomt og gjør at jeg ikke har energi til å gjøre noe på dagtid.. grunnen til søvnproblemene er nok at jeg springer på do hele tiden og begynner å tenke en del så jeg må nok slutte å drikke før jeg skal legge meg også må jeg prøve å legge meg enda tidligere på kvelden og stå opp tidlig :-) er 21+4 :-)

Back
Topp